{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Farvel Missemor :'( {{forumTopicSubject}}

Øv, så skete der er bare ikke måtte ske.
Missemor blev kørt ned idag og måtte aflives smiley ..
Vi så hun lagde oppe på en bigballe i vores lade, så jeg gik hen for at nusse lidt med hende. Jeg ligger så mærke til at hun har afføring omme bag i, og hun plejer ellers at være meget renlig, så jeg løfter hende op og så begynder hun bare miave rigtig meget, og så ser jeg at hendes ene bag pote bare hænger helt slap og dingler.
Jeg skyndes mig så at kalde på min far, og han kan også se med det samme at det ikke er som det skal være.
Vi snakker så lidt om det og bliver enige om at hun skal til dyrlæge, så hurtig i en kasse med hende og ud i bilen.
Heldigvis var dyrlægen hjemme og han ville gerne kigge på hende, selvom det vist ikke var ham der havde vagten eller sådan noget, og han siger så at enten skal hun til varde og have en pind ind i sit ben som var helt brækkede ellers skulle hun aflives, så vi valgte at aflive hende, for ville ikke have at hun skulle igennem den opration (staves).
Jeg stod bare og stor tudet inde ved dyrlægen og viste selv ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv smiley ..
Da vi så kom hjem gravede vi et hul til hende, og efter det var ordnet, fandt jeg en masse blomster og lagde ved hendes grav.
Det værste af det hele er næsten at hun har 5 små baby killinger på næsten 4 uger.
Nu skal vi igang med sutteflasker igen, sidste gang vi fik killinger mistede vi også den anden missemor, men denne gang er der 5 killinger i stedet for 3 som der var sidste gang, så det bliver et hårdt arbejde.

Øv hvor synes jeg bare at livet er uretfærdigt.
Hvorfor skulle det lige være min elskede Missemor ?, hun har bare ikke fortjent at skulle dø nu, hun var den bedste kat i hele verden, og har aldrig ekskede en kat så meget som jeg elsker hende.
Har kendt hende i ca. 6 år måske lidt mere ..

Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det, har tudet så meget idag smiley ..

- Kristina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel Missemor :'(
Kommentér på:
Farvel Missemor :'(

Annonce