9.860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hævet pote- hjælp søges. Hævet pote- hjælp søges.

Her til aften har jeg opdaget at min unge kats ene er pote er hævet meget op.

Han har ikke ondt på nogen måde og der er ingen rifter at se eller noget.

Nogen der ved hvad søren det kan være?
Han er udekat og tænker lidt at han måske har fået den i klemme i et eller andet, men så syns jeg bare det er underligt at den slet ikke er øm.....når han går støtter han på den som han plejer. Han er heller ikke syg på nogen anden måde som fx feber ol.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævet pote- hjælp søges.
  • #2   13. apr 2008 Min veninde så da en brumbasse i dag.
    Og modsat hvad mange tror, så kan de sagtens stikke, da de har brod. (Jeg har selv prøvet det!)
    Men synes da at du skulle tage kontakt til dyrlægen, da du ikke ved hvad det kan være.

Poteheld -og lykke.

• #4   13. apr 2008 Han er udekat,så han kan have trådt et eller andet meget spidst op i poten som du ikke kan se.Så der ligger måske et fremmedlegeme og er igang med at lave en megabyld???

Måske han har været oppe og toppes med en den kat..evt påkørt??
    Han må ikke gå og halte flere dage,han må ikke tabe appetitten,så er det dyrlæge på stedet

• #6   13. apr 2008 Felis, jo det er Calicivirus

(link fjernet)

• #7   13. apr 2008 Nu behøver det jo ikke altid at skal være Calici..synes det tit bliver slynget ud i tråde og får skræmt en masse.Forstå mig ret....

Der kan være flere årsager til haltheden og det bør undersøges hos dyrlægen,hvis det forsætter ;o)

• #8   13. apr 2008 Det er rigtigt at det ikke behøver at være Calici, men som du selv skriver kan der være flere oversager til at katten halter og én af dem kan være Calici smiley

• #9   14. apr 2008 Calici-virus kan godt medføre halthed, men IKKE en hævet pote.
    Desuden halder katten heller ikke (endnu).

Det kommer den sikkert til, hvis den har trådt noget op i eller mellem trædepuderne. Har du forresten set efter, om han har mistet en negl?
    Han kan jo godt have hængt i et eller andet sted.

Kommentér på:
Hævet pote- hjælp søges.

Annonce