{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skånekost
  • #1   6. dec 2019 jeg bruger ud over det skånekost man kan købe via dyrlægen, kogt kylling
    nogen gang hvis jeg har fisk, så også kogtfisk. jeg bruger bare det jeg har. men torsk er nemmest når man nu koger den

    jeg har brugt lidt ris nogle gange. altså bare almindelige ris. kogt uden salt. plejer at give vel en ts ris
    kender ikke foderris
    ulempen er at nogle katte er fantatiske til at spise uden om risene,
    der er også nogen som blander ærter i. lige koge dem lidt og så bland dem i. det har jeg så ikke prøvet


  • #2   7. dec 2019 Beg vil anbefale dig at købe GASTRO som er et skånekost i tørfoder.
    Det indeholder en masse let fordøjelige ting.
    Skræddersyet til den sarte mave.


  • #3   7. dec 2019 Det er mere om der skal gives andet end kylling og fisk. Der er vel ikke alle de ring i, en kat har brug for. Foderris er rigtig nemme. De skal lægges i varm vand 10 min så er de klar til brug.

    Berte har aldrig rigtig været glad for tørkost og efter et par mundfulde af et nyt mærke, er nyhedsværdien lige nul. Er det noget der fås i dyrehandlere, eller kun ved dyrlægen?


  • #5   7. dec 2019 Gastro har jeg oplevet kattene er glade for at spise.
    Jeg har en der må leve på det grundet meget sart mave.

    Gastro kan fåes på zooplus eller hos din dyrlæge. Jeg er ikke stødt på det i dyrehandlerne smiley


  • #6   7. dec 2019 Lotte. Er det fordi der ikke er det i, katten skal bruge?

  • #8   9. dec 2019 Jeg skal for første gang have besøg af en dyrlæge herhjeme. Berte er helt til rotterne, når hun skal afsted til dyrlæge. Først fanges, puttes i kasse, køre bil og så pilles ved, af en man ikke bryder sig om.

    Så ved at springe nogle væmmelig led over, håber jeg, at et sundhedstjek kan blive en okay oplevelse.

    Jeg håber, at jeg kan nøsjes med det. Men jeg ender nok hos egen dyrlæge, for at få taget en blodprøve, hvis ikke den udekørende kan finde ud af, hvorfor hun er blevet så tynd.

    Så spørger jeg hende vedr, kost.

    Det er dyrt, at have en kat på kylling. Troede jeg havde til en rum tid i 1 kylling. Jeg kogte en torsdag aften, hvor hun fik det første af den. Nu er der kun 3/4 bryst tilbage smiley smiley


  • #10   9. dec 2019 det findes faktisk meget skånekost som er kattemad
    https://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_ergaenzung/magen_darm?utm-source=utm_source_teaser&analytics-id=1vo7yhprbsja-3jQyaXIjxeeCIwEQm2Wy2W

    så man behøver altså ikke lige købe sig fatte i kyllinger/fisk

    jeg har gerne brugt royal canins skånetørfoder(ud over kogt kylling) - den er rigtig god, og de fleste katte elsker den. den er meget bedre end den af Hills. den bruger vi nemlig på internatet, og stort set hver gang endte vi på royal canins. og så gik det normalt ret stærkt med at få god mave igen


  • #11   9. dec 2019 Det er mig selv, der er kommet frem til, at hun pt. bla. må have kylling. Det meste almindelige kattemad kaster hun meget om af. Inden jeg startede på de dyre portionsposer fra Memory, spiste hun både Proplan steriliseret og indekat, Maxi zoo’s eget mærke mm. Så endte hun med, kun at slukke geléen og sovsen rundt om bidderne og nu vil hun slet ikke have noget af det. Da hun samtidig har tabt sig meget, måtte jeg finde på noget, indtil jeg kunne få en tid hos den udekørende dyrlæge.

    Hvis jeg skal forsætte med skånekost, vil jeg se om dem i nævner fås i små poser, så jeg kan finde ud af, om hun vil spise det.

    Pt. har hun Orijen six fish stående. Det kunne jeg i starten aktivere hende med, men hun stoppede hurtigt med at ville løbe efter det. Nu står det bare smiley

    Anja N. Er det den fra Proplan du linker til? Der er flere firmaer på den side.


  • #12   10. dec 2019 den jeg normalt bruger er denne: og den ved jeg at de fleste dyrlæger som sælger i poser med 400g og op efter. zooplus har kun 2 kg poser
    https://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_ergaenzung/magen_darm/magen_darm/301161

    men det var mest for at vise at der findes en del både våd og tørfoder. så der er noget til en hver kræsen kat

    Kender alt for godt det med at kattene kun spiser sovsen og gelen. Det slås jeg nemlig også med. så jeg skifter imellem noget med bidder og så i pate


Kommentér på:
Skånekost

Annonce