964 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

dumme kat dumme kat

så fik man sig noget af et chok imorges, da man vågnet var katten ikke at finde nogen steder, og hun hun kunne kun være i stuen og køkkent, da hun lige skal falde til, og så når vi sover lukker vi døren da ind til så vores hund ikke stresser hende eller noget, men jeg havede ledt og ledt og kunne bare ikke finde hende, og begyndte at være bange får at kæresten måske havede lukket vinduet op og hun var smuttet ud. når men tager sko og jakke på og går ud.

efter 1 times ledende uden for går jeg hjem igen for lige at kigge engang til.

efter at have ledt fra kl 8 til kl 12, står jeg og kigger ud af vores vindue for kunne være hun var der ude imens jeg lige kigger og tænker på hvor hun ellers kan være mærker jeg et par klør i min fod.

så har hun lagt sig under radiatoren bag ved hunde kurven, og der ligger hun så og lager med min fod.

damn jeg blev glad, og nu skal jeg så til at rydde op efter alle de ting jeg har flyttet rundt på for at finde hende hehe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumme kat
  • #1   17. apr 2008 Ja det er helt utroligt hvor de kan være.. Kender det godt, man går og leder og så er de bare de mest luskede steder

• #2   17. apr 2008 hehe det prøvede jeg også.. Lilo havde bare lagt sig i skuffen.. og havde blevet liggende derinde for 2 timer hehe

• #3   17. apr 2008 ja men damn hvor er der egenligt mange gemme steder man ikke lige tænker over hehe

• #5   17. apr 2008 Elsker at læse sådanne søde små beretninger om katte´s frække "tilbøjligheder" og påfund. Specielt når det ender godt!

Potekram.

• #6   17. apr 2008 jeg er sågar blevet vækket midt om natten af min mand, der bestemt mente han havde set Fi-ra på gårdspladsen....og manden havde så åbenbart brug for mine øjne, for hans kunne ikke se....... men hun lå nu bare og sov i en af hulerne.... så hvem det har været udenfor det vides ikke, men vi har da en del grå misser

• #7   17. apr 2008 nåe hvor sødt...

der var også en dag hvor jeg ikke kunne finde vores kat.... jeg ledte og ledte men den var bare sket kke nogen steder...

Lige spludselig hører jeg så at skabet til skraldespanden klapper, så jeg åbner døren, og ud kommer katten... griner.... så havde han hoppet ind i skabet¨...

En anden gang havde han også hoppet ind i vores fryser... GODT AT JEG SÅ DET INDEN JEG SMÆKKEDE I.,....

Åndsvage kat....

Kommentér på:
dumme kat

Annonce