{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Myrdet/Brutalt påkørt kat - LANG TEKST {{forumTopicSubject}}

Hej.

*Da "hovedpersonernes" navn helst ikke nævnes her, kalder jeg dem bare noget.*

I dag, da jeg møder i skolen kl 10, sammen med min kusine, lægger vi mærke til, at en af vores veninder(A) fra den modsatte klasse virker meget trist.
Vi spørger flere gange, hvad der er i vejen, og får svaret, at hun bare er træt.

Nå, men vi skulle have idræt. A går direkte hen til bænken og sætter sig sammen med en af sine veninder. (B)
A ser stadig meget trist ud.

Vi stillede op til badminton, og jeg spørger så en af både mine og A's veninde (C), om hun ved, hvad A er ked af.

C begynder så at forklare, at på vej hjem fra præst (konfirmationsforberedelse) kører de forbi en græsplæne.
Den ene af veninderne som de kører med (D) begynder pludselig at skrige.

A og C (D var ikke med) farer hen, og ser hvad det er.

Der ligger en halv kat.
Den er "fint" revet over, og kun forparten ligger der.
Det kunne ligne, at den var klippet over.
Der lå ikke en vej tæt på, så mulighederne for, at den er blevet kørt over, er ikke ret stor.

A bliver meget ked af det, og chokeret, selvom hun ikke rigtigt syntes om katte.
De kører hjem, og fortæller A's mor det hele.

A's mor ringer til falck senere, som så kommer og henter liget af den halve kat.

De tror det er sket på de to timer, de havde været til præst, da de ikke så den på vej til præst.

Det skal lige siges, at D havde taget et billede af den, på mobilen, som bevis.

Jeg har stadig ondt i maven, efter dén historie og dét billede.

Og nej, nu skal i ikke komme med beskeder om, at det nok er dém, som havde dræbt den.

Jeg håber I forstod sammenhænget.
Jeg er virkelig fustreret, og kan ikke forstå, HVIS det er et mord, at nogle kan finde på sådanne ting.

En laaaaaaaaaaaaaaang tekst, sorry, men vil bare ikke have misforståelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Myrdet/Brutalt påkørt kat - LANG TEKST
  • #1   17. apr 2008 Uhh... sikke en ubehagelig oplevelse...

    Det lyder meget underligt, med den halve kat... for hvor er den anden halvdel så...? :s

    Det er jo muligt, det stakkels dyr er kørt over af et større landbrugskøretøj... eller en af de store græsklippe-traktorer...

    Håber et eller andet sted i hvert fald ikke nogen har gjort sådan noget med vilje... det ville bare være for sygt... :s


  • #2   17. apr 2008 Nemlig. Forstår det ikke.
    Men tænker meget på, om det kan have været et køretøj, som har flået den over. s:
    Men ved så bare ikke, hvordan den endte ¨så langt væk fra vejen. smiley


  • #3   17. apr 2008 ej hvor fordærdeligt ..
    - men det er godt de opdagede den og ringede til falck, så liget af det stakkels pus ikke bare ligger og rådner og bliver ædt af andre dyr ..
    - kan godt forstå (A) er chokket, og du ikke kan glemme det billede.
    må være forfærdeligt ..


  • #4   17. apr 2008 Hvor er det dog forfærdeligt! Kan virkelig godt forstå, at du har det skidt - hvad er det for en verden, vi lever i, hvis folk kan finde på at myrde en forsvarsløs kat! Jeg fatter det simpelthen ikke...

  • #5   18. apr 2008 D's mor havde sagt, at hun havde set en ræv, tæt på det sted hvor katten lå, så det kan evt. være den som har ædt bagkroppen.

Kommentér på:
Myrdet/Brutalt påkørt kat - LANG TEKST

Annonce