{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.491 visninger | Oprettet:

TEST på Golden Grey Master {{forumTopicSubject}}

Hej alle

efter at have læst denne tråd, så fik jeg lyst til at prøve Golden Grey Master http://kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=33313

Jeg har ikke brugt andet end extreme Classic siden 2000, og jeg har prøvet flere dyre kvalitets compact sandprodukter, men slet ikke fundet dem i samme kvalitet.
Så derfor kan jeg vist godt kaldes for "den kritiske forbruger"

Men efter at have hørt om Golden Grey Master igennem længere tid, så har jeg valgt at afprøve det. Fordi andre mener det er meget bedre end Extreme Classic

Jeg har kun ganske lidt erfaring med det grus ind til videre - men allerede efter 5 dage, kan jeg se en mærkbar ændring.

Testmetode: 2 rene bakker fyldes med henholdsvis Extreme Classic og Golden Grey Master - 16 kg i hver.
Derved kan jeg over en periode veje, hvilken af bakkerne, hvor der går mest grus i - altså hvor drøj er den. Og desuden kan lugt på gruset også testes.

Efter 5 dage har jeg desværre måtte indrømme, at denne metode dur ikke. Mine katte vil simpelthen ikke bruge Extreme Classicbakken mere (bakkerne står som de plejer og ved siden af hinanden og bruges normalt rimelig ens). De går stort set kun i GGM bakken.
Normalt fylder jeg 1 bestemt spand med grus på 2 dage med affaldsgrus - med nu har den taget 4 dage om at blive fuld. Tisseklumperne er ganske små, og det må betyde, at den absorberer meget bedre.

Så ind til videre har jeg reduceret mit grusudsmidning med ca. 50% - men tingene kan naturligvis ændre sig, og jeg tester videre.

Jeg kan naturligvis ikke vurdere noget endnu, om det vil fortsætte sådan. Lugten fra bakkerne samt holdbarheden af gruset har jeg ikke taget vurdering af endnu.

Men jeg skal nok opdatere senere

Hilsen Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TEST på Golden Grey Master
Kommentér på:
TEST på Golden Grey Master

Annonce