{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Opdræt af "rød silver tabby" briter {{forumTopicSubject}}

I en af mine kattebøger: "Katte - illustreret opslagsværk" er der på side 103 et billede af en "rød silver tabby" brite. Den er utrolig flot og nu vil jeg så gerne vide om der er nogen herinde der ved om der er nogen der opdrætter briter i denne farvekombination her i Danmark eller evt. i andre lande???????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdræt af "rød silver tabby" briter
  • #1   19. apr 2008 Det er jo en farve som kommer ved at en af forældrene har henholdsvis rødt og silver på sig.
    Jeg kan fortælle dig at min hankat Dustin har parret en sorttortiespotted hunkat,som nu er drægtig og her kan komme rødsilvermønstrede hankillinger.
    Så måske skal du skrives op til en lille Garfield...:-) ?

• #2   19. apr 2008 Hanne N.

Hvilket opdræt er der tale om? Altså hvilket opdræt har din dreng været udlånt til?

Bliver nødt til at spørge hvorfor kan der kun være tale om en rød silver han?

• #3   19. apr 2008 Den kat jeg har set i bogen er præcis som min Aslan, blot er den rød der hvor Aslan er sort. Er det sådan en der der chance for at der kommer i dette kuld eller bare en rød tabbymønstret? Den i bogen er nemlig utrolig flot.

• #4   19. apr 2008 Jeg kan slet ikke finde røde briter i DK. min svigerfar avler røde briter i slovakiet og de er simpelthen så skønne. Virkelig Garfield!!
    Men kan ikke se nogen opdrættere af røde briter i DK smiley

Kommentér på:
Opdræt af "rød silver tabby" briter

Annonce