Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodder opbevaret i skur
  • #1   22. dec 2019 Det kommer vel an på hvornår der er gået hul på posen. Det er bedst så vidt jeg ved, hvis du opbevarer det i folie posen . lukker godt til hver gang og kommer det i en foderspand. Det mister jo smag hvert gang det for luft.

• #2   22. dec 2019 Altså hullet lavet max (min kat) selv lige da vi fik foderet. og det er lukket godt til, men der er jo det lille hul. Og så begyndte han nemlig for nogle dage siden, at få diarré og opkast. Hvilket gjorde at jeg nu er på skånefoder og zoolac, som har virket. Men ville nemlig ikke smide de 10kg ud. Så overvejede at give det til min mor og se om hendes kat kunne tåle det, men ville bare høre om det evt. kunne være grunden til hans reaktion smiley

• #3   22. dec 2019 Har hullet været tapet til?
    Har det været der længe?
    Max kan jo have spist noget andet han ikke kunne tåle.
    Har du en julestjerne? Hvis ja, så tjek om der er gnasket i den, de er nemlig giftige.

Men jeg ville også gøre som Britt.

• #4   22. dec 2019 Nej, for jeg glemte alt om det efter han kradset i den. Altså ja det har været der i noget tid, men da jeg havde en halv pose af det andet foder der lige skulle udrydes først, har jeg først begyndt at give ham noget af det nu her. Men har aftalt med min mor at vi prøver at give det til hendes kat, og hvis han reagerer dårligt på det, ryger det ud igen. Nej har ikke en jule stjerne, men han render udenfor, så der er jo også mange ting der kan forsage dårlig mave. Okay, tak for svar smiley

• #5   22. dec 2019 Jeg ville smide det ud.

Jeg har engang haft dårligt foder, og det kostede mig en killing.

• #6   22. dec 2019 Foder skal jo også opbevares ved stuetemperatur, i skuret svinger temperaturen alt for meget hen over året, og hvis der er hul i posen, så mister det hurtigt vitaminer og mineraler, ud over at fedtet harskner, så ud med det.
    Hvis du ikke har så meget plads,kan det være godt med mindre poser, selvom det koster lidt mere, men så er det friskt.
    Selv har jeg to katte, og hvis jeg køber 5 kg poser, kan det sidste være lidt kedeligt, og de bliver helt vilde, når der åbnes en ny pose.

• #7   23. dec 2019 Hvis ikke skuret er isoleret ville jeg heller ikke opbevare katte mad der. jeg oplever nøjagtig det samme som Jette L med min kat når jeg køber to kilos poser der bliver det sidste halve kilo næsten aldrig spist fordi Silla synes det bliver kedeligt . Jeg køber små og så en enkelt to kilos pose . 10 kilo er jeg forlængst holdt op med at købe. Det blev faktisk mere dyrt med alt det mad hun ikke gad æde alligevel og som bare blev smidt ud eller givet væk.

• #8   25. dec 2019 Da jeg havde hund, stod mit foder i lufttætte spand/bøtte mm. Jeg har hellere ikke plads til de store sække. Men Jeg brugte også mere mad til hundene end til 1 kat. De blå plastcontainere med sort skruelåg er rigtig gode. Dog skal du kunne tage en mindre bøtte op ad gangen, så der ikke åbnes for tit. Mit skur er ikke isoleret.

Til 1 kat ville jeg hellere ikke købe 10 kg. Max 5

Kommentér på:
Fodder opbevaret i skur

Annonce