{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hvordan gik jeres nytår? {{forumTopicSubject}}

Godt nytår

her er vi kommet godt ind i det nye år
uden de store problemer. Den eneste kat som ikke lige syntes at det var helt så sjovt, var FIe men hun sidder nu bare og kigger ud af vinduet i pæn afstand.
det var kun da min far skød noget af.
Nu bor vi ude på landet så der er ikke så mange som skyder noget af

Heldigvis
Men de fleste har dyr.
vi bor så 500 meter fra Humble og der er der godt gang i den. men det kan vi heldigvis ikke hører ret meget til

så nu 00.40 (ca) ligger kattene bare og hygger sig rundt omkring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gik jeres nytår?
  • #1   1. jan 2020 Jeg var alene og her var meget tomt uden Berte smiley

    Jeg fik stegt et andebryst og lavet grov blomkåls mos til. Det smagte rigtig godt. smiley

    Jeg havde tv kørende og kig og pillede julepynt ned. Var færdig ligge til kl 24. Fik sunget med på Vær vel kommen og Kong Christian, som jeg plejer. Gudstjenesten kørte mens jeg rodede færdigt og kl 1.15 lå jeg i køen. En halv time senere, var her helt stille. smiley

    Godt nytår smiley


  • #2   1. jan 2020 Super. Gustav lå lige så fint i gangen og ventede til det hele var overstået og kl 03 var han kort ude og tisse.
    Han virkede ikke specielt bange i år..
    Godt nytår. smiley


  • #3   1. jan 2020 Over al forventning smiley
    Den eneste der hang oppe under loftet var Elvis, de andre var stort set ligeglade smiley

    Der var så også pænt meget gang i den kontinuerligt i går - og natten med.
    Men de så DK4 og det har nok været tilpas kedeligt smiley


  • #4   1. jan 2020 Godt nytår!

    Vi var lidt spændte på, hvad de to nye katte ville sige til nytårsaften midt i Holbæk.
    Tufus har aldrig oplevet et nytår før og Jasper har boet ude på landet på Lolland, så der har nok ikke været nær ligeså meget gang i som her.

    De tog det pænt, gik mere omkring end de plejer og kiggede sig omkring. Til mine forældres ærgrelse var de ikke helt så kælne, som de plejer og ville ikke ligge på skødet. Men de kom igennem aftenen i fin stil, der var ingen panik eller lignende. Tror mere de undrede sig over al den virak og så var der jo en masse nytårspynt, der skulle nærstuderes og leges med smiley


  • #6   1. jan 2020 Her gik det også godt.
    Selvom vi har lukket have - så var der ingen udetid efter kl 16 til Tinka. Vi bor i en by, så i løbet af aftenen var der konstant glimt og larm. Det tog hun helt roligt, og lagde sig til at sove i sofaen helt tæt ved mig smiley
    Ved midnat eksploderede himlen i stjerne-glimmer - det fandt hun i første omgang spændende og satte sig til at se på det fra vinduet, men et kæmpe-brag blev for meget for hende, og hun satte sig under spisebordet den næste halve times tid smiley ... men så faldt fyrværkeriets styrke igen til et niveau, som hun roligt accepterede smiley
    Idag har hun sovet mere end sædvanlig. Godt nytår smiley


  • #7   1. jan 2020 En af vores katte blev lidt bange, da naboen fyrede af, men det var ikke værre, end at man kom ind lidt senere igen. Killingerne var ikke glade for deres første nytår og gemte sig, når det blev for meget.

    Balder vores hund var uhyggelig opmærksom på larmen, gøede af det, og da klokken blev 00.00, sad han klinet op af mig og rystede som et espeløv. smiley


  • #8   1. jan 2020 Susanne nej hvor synd for jeres hund
    jeg var nervøs på Simbas vejende. især når han var blevet skudt på
    men heldigvis tog han det totalt roligt-


  • #9   2. jan 2020 Det gjorde det ikke bedre, at naboen var hjemme, havde gæster og at deres batteri væltede, så det skød over mod vores vinduer og bil. Da var han da helt færdig. smiley

  • #10   2. jan 2020 Uha stakkels Balder smiley

    Håber ikke, det sætter sig i ham, så han bliver bange igen næste år.


  • #11   2. jan 2020 Her gik det godt for charlie indtil 00.10 der kunne han ikke mere. Så blev det for meget. Han kunne slet ikke følge med mere og løbe rundt og jammende i 20 min. Ellers faldt han til ro igen.

  • #12   2. jan 2020 man kan godt forstå hvorfor der er en del som gerne vil have fyrværkeri forbud
    jeg har også selv skrevet under på det forslag


  • #13   2. jan 2020 Balder har været bange, siden han var hvalp, og de fyrede et kanonslag af lige bag ham. Men det ER blevet bedre, og i år var det faktisk kun lige i ulvetimen omkring midnat, at det var så slemt, at han sad stiv som en saltstøtte og rystede. smiley

    Overvejer Sileo til næste år.

    Desværre er han også blevet bange for tordenvejr på den konto. Og det er rigtig svært at forudse og forhindre. smiley


  • #14   2. jan 2020 Simpelthen også for dårligt at fyre af bag ved ham smiley

    Men godt det så går fremad. Ja, der er mange, der er glade for Sileo, så det er nok et forsøg værd smiley


  • #16   3. jan 2020 vores katte tog det helt stille og roligt.. ????????
    et par seje drenge der sov det meste af aftenen og så med kl 12..??

    mine dyr har gennerralt aldrig haft problemer med fyrværkeri. ??


Kommentér på:
Hvordan gik jeres nytår?

Annonce