{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Legetøj har sin plads i hjemmet? {{forumTopicSubject}}

Ja... Det er lidt sjovt...

Vi har sådan en underlig lille ris-pude, som er mindre end en håndflade... Kattene fik fat i den for lang tid siden og har fået lov at beholde den, da den er grund til meget sjov herhjemme...

Men det sidste ½ år, har denne ris-pude haft fast plads på badeværelset... Uanset hvor mange gange vi flytter den, så kommer den altid tilbage - På samme plads - Ude midt i det hele.

Er der en grund? Er der andre som oplever sådan noget? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legetøj har sin plads i hjemmet?
  • #1   25. apr 2008 hehe Det må være ordens-katte du har der... Ting skal ligges på plads når man er færdig med dem

• #2   25. apr 2008 Haha ja smiley Det kan godt være... Jeg synes bare, at det er lidt underligt smiley De andre ting de leger med, har skam også deres "eget værelse" som denne ris-pude, men det betyder ikke så meget, hvor henne i rummet de ligger...

Det er kun meget ekstremt med denne ris-pude smiley

• #3   25. apr 2008 Ah... Du har jo nok ret... Vi har ikke varme i gulvet, men det er altid varmt derude fra radiatoren og specielt der, hvor de gerne vil have den til at ligge... Men hvad de bruger dét til, aner jeg virkelig ikke... Måske er det sjovt at have en pose varme ris i munden? Haha... You never know!

Vi havde også en lege mus, som altid skulle i vandskålen... Den blev heldigvis væk under flytningen smiley

• #4   25. apr 2008 Engang havde Johnson væltet en mågefigur i træ, der står på sådan en fod, jeg havde så ikke samlet den op, og så senere tog han den og lagde sig op med den i sin kurv.. Engang tog han også kurven, og slæbte den ned i den anden ende af stuen, og lagde sig i den..

Så katte har vel nogengange en elelr anden sjov ide om et eller andet.

Men her hos os ligger legetøjet hvor det ligger.. Jeg plejer så at lægge det ned omkring kradsetræet så man ikke går og skvatter i det..

• #5   25. apr 2008 daffy havde osse engang sån en tøjmus af en art, den skulle absolut lægges i madskålen uanset hvad, den var rigtig ækel tilsidst selvom vi skyllede den under vandhanen ret tit, til sidst var den så ussel og ulækker at den blev smidt ud, han gik og jamrede over den i flere dage efter.
    skøre kat

• #6   25. apr 2008 Hahaha Lis! Nu er de jo heldigvis ikke kogte smiley

Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste med skøre katte smiley

• #7   25. apr 2008 Vores lille mis elsker vatpinde og en vatpind er tilsyneladende sjovest hvis den ligger i vand, så derfor finder vi dem oftest i hans vandskål eller i toilettet. smiley Har dog et par gange fundet dem i hans madskål eller i kattebakken. Der er i øvrigt flere ting som har været med en tur i kattebakken bl.a. en lille tøjnisse han fik til jul samt en legetøjsmus. Disse ting har jeg så måtte smide ud efterfølgende! smiley

• #8   25. apr 2008 Haha, en afmine katte mener også at hendes drille pind (plastik pind med fjer for enden) hører til enten i sengen, eller i en bestemt af transport kasserne. Og kan hun ikke komme til at lægge den der, render hun rundt med den i munden og siger ynkelige lyde.

Kommentér på:
Legetøj har sin plads i hjemmet?

Annonce