{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

perfeckt fit, kattemad {{forumTopicSubject}}

jeg har længe gået og tænkt over hvor godt, det nye mad perfeckt fit kan være ? er der nogen der kender noget til det. det kan købes i super markeder og er ret dyrt, dyere end rc og hills. det har vi herhjemme i hvert fald regnet frem til. og så er de største poser vist nok på 750 g. det er da ikke særlig meget.

nogen der har hørt noget om det ?
eller bare har en mening om det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  perfeckt fit, kattemad
  • #1   30. apr 2008 Er det dyre ? i "min" brugs kostede det 19.95 for de 750 g og 10 kr for den lille pose med ? 150 g ? Men det er jo super markeds kost, og det siger vel lidt sig selv ? men min mors katte ville nu gerne have det..

• #2   30. apr 2008 Jeg har købt to poser - In Home og Active. Der er stort set ikke forskel i varedeklarationen på de to typer - hmmm....
    Da magnesiumindholdet er 0,1 tør jeg ikke bruge det som primært foder til mine hankastrater, men som afveksling tør jeg godt bruge det.
    Pt. blander jeg lidt af det i Hills og RC, og det er PF der først bliver ædt, derefter RC og til sidst Hills Neutr.
    Mener jeg gav omkring 40 kr for 750 g, ret høj kilopris, synes jeg.

• #3   30. apr 2008 var lige nede i kvickly i dag og der kan jeg ikke huske om der stod 47 eller 57 og vi regnede på det i forhold til hvad vi normalt betaler for vores rc, og der var perfeckt fit meget dyere . ikke fordi jeg har tænkt mig at bruge perfeckt fit. jeg er bare af den nysgerrige type
    :o)

Kommentér på:
perfeckt fit, kattemad

Annonce