{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattens værn?
  • #1   4. maj 2008 jeg har ikke direkte fra kattens værn, men fra vildkat.dk, de var blevet omplaceret via kattens værn, senere hvis min veninde ikke havde taget dem. Min veninde kunne dog ikke selv have de 2 ældre damer, så jeg sagde at de godt måtte komme herud.
    Fie en 12 år gammel MCO blanding, en skønne skønne kat, jeg savner hende stadig, hun spandt fra 1. minut og da hun efter 1½ døgn fandt kattelemmen og gik ud, troede jeg faktisk, at nu havde vi set hende for sidste gang, men næh nej, hun var bare ude i en times tid, så kom hun ind igen, og glad var jeg..... en anden historie om hende, jeg havde i længere tid observeret at køleskabet stod på klem om morgenen, og havde skældt både mand og søn ud for det, men en eftermiddag ser jeg til min forbløffelse at det er Fie der åbner det.....flov må jeg stikke mine mænner en undskyldning. Fie blev syg og fik desværre kun 8 måneder hos os.
    Futte 10 årig husmis, var knotten, og gad bestemt ikke alle vores katte, så hun flyttede konsekvent ind på min søns værelse (inden det blev opdaget han var allergisk ) Damen blev respekteret og fik mad, vand og bakke derind, da Fie blev aflivet livede Futte enormt op, i dag er hun storspindende og vil gerne ligge på skødet, hun er nu 13 år, og kan stadig lege som en killing.
    '


  • #2   4. maj 2008 Hov, du kan se et billed af Futte i mit kattefotoalbum

  • #3   4. maj 2008 vi har altid sagt, skal vi have dyr skal det være fra et dyreinternat, da vi ville give et godt hjem til et dyr der trængte, men så sidste sommer fik jeg simba som var 3 uger og nogle piger havde taget ham fra hans mor, så ham beholdte vi, så aftalte vi at når vi så flytter tager vi på inges kattehjem og finder en sød lillekamarat til ham, meeeen nu står jeg skal have en 10 årig gammel perser der ikke har det godt hvor den bor, ingen pelspleje er tit alene i 4 døgn osv. meeeen mon ikke den næste kat vi skal have kommer fra inges kattehjem hehe, eller måske jeg falder over atter en kat, der trænger til et godt hjem. kæresten ahr dog sagt stop nu, da han ikke vil bo i jannies katte internat som han siger hehe, men lur mig kommer der en kat forbi der har det skidt så kan han ikke sige nej hehe..

    men jeg synes det er super dejligt at folk henter deres katte på dyreinternater, og giver dem et forhåbenligt dejligt og godt blivende hjem, i er sgu guld værd :O)

    håber det var okay jeg skrev selvom jeg ikke har hentet kat hos kattenesværn

    god søndag til alle


  • #4   4. maj 2008 Citat: kæresten ahr dog sagt stop nu, da han ikke vil bo i jannies katte internat som han siger hehe, men lur mig kommer der en kat forbi der har det skidt så kan han ikke sige nej hehe..

    ha ha ha det har min sagt siden vi havde 7.....nu har vi 24..... min mand kan ikke sige nej, hvis han ved det er bedre for katten, og det er jeg glad for. Vores limit er 25 af hensyn til vores økonomi, samt tiden til at være sammen med dem..... men den ældste er 13 år og der er mange der er over 10 år, så mon det ikke regulerer sig af sig selv .....


  • #5   4. maj 2008 hehe haneben, må lige vise kæresten dit indlæg, så hvis han brokker sig over der evt kommer en 3 kat, kan jeg bare sige meeen skatter haneben inde på KG har 24 og hendes mand siger god for det, så herregud 3 katte hihi!

    men dejligt han er forstående over for at de har det bedre hos jer :O) han er sgu guld værd din mand :O)

    er det alle katte som har været dårlige steder i har??? jeg tænker du har jo nogle lækre persere?? eller er det egen avl???


  • #6   4. maj 2008 nej nej det er bestemt langt fra alle, såmænd kuns et par stykker eller 4..... jeg har ikke nøjagtig tal på det...... men 3 racekatte og tjaaaa n måske en 5-6 husmisser..... Who is counting....... vi gør ikke ...

  • #7   4. maj 2008 hehe god pointe :O)

  • #8   4. maj 2008 ang. antal så handler det jo om, det man kan forsvare at tage vare på, og sårn..... det er jo individuelt fra familie til familie

  • #10   4. maj 2008 Karla, Dagmar,Solveig;Sigrid,Thorleif,Flemming,Ester, Gudrun og Verner er fra Kattens værns internat.

    Du kan se dem i min profil.


    Hilsen Dorte og de 18 nussemisser.


Kommentér på:
kattens værn?

Annonce