{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Stor mave hvornår? {{forumTopicSubject}}

Åbner lige min egen tråd smiley

Min kat skulle gerne være 46 dage henne, men syntes ikke rigtig jeg kan se noget på maven kan det være rigtigt?
Jeg syntes hun har "symptomerne" er MEGET kælen og følger også efter mig engang i mellem hun spiser mere og slapper også mere af, og har ikke været i løbetid siden parringen, men burde maven ikke snart være STOR??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor mave hvornår?
  • #1   4. maj 2008 tjaaaaaaaaaaa. det er svært, tro mig, jeg har flere gange troet at "nu er den der" men nej ....................................................................

jeg venter på tyk mave, røde dutter på 21 dagen har jeg opgivet....... hun hader at jeg vil pille og så må det være hendes valg.... så vi venter og ser...... hvis hun blev drægtig i sidste løb, vil hun have termin omkring 6. juni

• #3   4. maj 2008 Okay det er nemlig første gang. og hun kommer selv fra et kuld med otte og har hørt det skulle være "arveligt" med store eller små kuld.. men v det ikke.. smiley Troede bare at maven ville blive stor hurtgiere hehe

Kommentér på:
Stor mave hvornår?

Annonce