{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Nu tror jeg altså jeg gør det! (En kat mere) {{forumTopicSubject}}

Lige siden jeg så lady og Vagabonden har jeg drømt om at få en siameser eller en orientaler. Et mareridt af en kat. der snakker, er stædig, vil have sin vilje og samtidig er kæææærligheden selv og smuk som en gud(inde).

Nu er det killingetid - igen. Og jeg drømmer igen. Jeg tror sgu jeg gør det. Jeg bor på landet, min katteflok er velfungerende og stabil og de kan rumme en siam.

Jeg er stadig i tænkeboks. Men hold da op hvor ville jeg bare gerne have sådan en kat.....suk

Især en i samme farve som mørkebrun chokolade:-) en Havanna tror jeg de hedder.....

Fortæl mig om jeg er tosset?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu tror jeg altså jeg gør det! (En kat mere)
  • #1   8. maj 2008 Det har også altid været min drøm, men jeg nøjes med at drømme, da jeg efter flere forespørgsler rundt om hos diverse opdrættere har fået at vide, at siamesere og Maine Coons er vidt forskellige i temperament.
    Så hvis det blev aktuelt for mig, ville jeg i anskaffe to.

• #2   8. maj 2008 To? nej det tror jeg ikke jeg tør på en gang:-)

Kan se her

(link fjernet)
    undr "blandet" at de går fint sammen....

• #4   9. maj 2008 Tror I virkelig? Min huskat Nemo er der jo også, og ham er der 120 procent gang i hele tiden. Og Tara er ikke just "race-typisk" men ret skarp og fyldt med firspring.

Desuden træner jeg jo mine katte i lydighed, så kedsomhed plejer ikke være et problem.

Og så er der jo hunden, som katten også kan hente en masse sjovt ved.

Nej jeg tror nu ikke den ville kede sig. Jeg skal bare vælge det rigtige individ - man kan jo ikke generalisere en hel race - hverken hos MCO eller Orientalere.

ar lige skrevet med en opdrætter, der har haft begge racer sammen. De HYGGEDE sig:-)

Men tak for svarene:-)

Kommentér på:
Nu tror jeg altså jeg gør det! (En kat mere)

Annonce