{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Bange {{forumTopicSubject}}

er det normalt at en kat ikke kigger hele huset efter og bare smider sig under sengen med det samme ?

har lige fået mig en misser .. en Stor...Rigtig stor. hankat på 11 år . rigtig sød og fredelig .

men da jeg så kom hjem med ham efter en køretur på ca 5 min og lukkede ham ud her hjemme så gik han ud i baggangen og direkte vidre ind under sengen i soveværelset . og siddet der siden i ca 6 timer nu har kun lige været kort ude og kigge ud af vinduet i soveværelset ellers bare lagt der inde . har smidt nogle godbider ind til ham dem vil han ikke spise . så satte jeg lidt dåse mad ind til ham det spiste han med det samme men han vil ikke rigtig ud fra sengen . har prøvet at lokke ham lidt men er det ikke meget normalt ved en kat der lige er kommet til et nyt hjem ved en ny famile .. kan varmen have noget at sige ?

Hvornår burde han komme ud ? han bliver vel sulren ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange
  • #1   10. maj 2008 Tror bare at du skal lade ham være...han skal lige vænne sig til de nye lyde og omgivelser.

  • #2   10. maj 2008 ja det var nemlig også min tanke man har også ladet ham være men syntes ikke han skulle sulte der under smiley så han fik lidt mad . men problemet er bare han har skubbet sengen for at kunne ligge oppe mellem mederne på senden og vægen .. så når jeg nu skal i seng i nat og han ikke er kommet ud bliver jeg jo nød til at skubbe sengen op til vægen så kan han jo ikke ligge der . og vil jo ikke skramme ham . men håber han komme frem når solen går væk og temperaturen kommer ned .

  • #3   10. maj 2008 maden står i køkkenet med frisk vand og bakken står i baggangen . håber ihvert fald han kan finde den smiley men er bare i tvivl om katteskålen er for lille til ham :S

  • #4   10. maj 2008 hehe kan ikke sove på gulvet eller sofaen har dårlig ryg så kan ikke rigtig holde til at sove på andet end sengen.

  • #5   10. maj 2008 ja håber jeg da smiley håber da han kommer ud inden smiley og inspicere det hele nu ved jeg med min gamles kat det tog ca en time at inspicere huset så var han normal men det er nok mere det har været ved ham i 12 år han har boet væk fra mig i 1 år nu så han kender mig jo . smiley

  • #6   10. maj 2008 Helt normalt. Muddie gemte sig under min seng de første par dage, hver gang jeg befandt mig i værelset. smiley

  • #7   10. maj 2008 hehe ok det er godt nok at høre det lidt fra andre smiley nogle katte kan jo ikke holde til at blive flyttet og da min fars kat ikke gjorde det troede jeg det var unormalt smiley

    men håber da han kommer frem smiley


  • #8   10. maj 2008 såå kom katten frem og inspicerede lidt men lige så hurtigt tilbage smiley

  • #9   11. maj 2008 Da vi flyttede lå Walther og Carlo også under sengen i lang tid...
    Er helt overbevist om at den nok skal komme ud når den føler sig helt tryg. Bare giv den tid... smiley


    Forresten tillykke med missen

    Knus


  • #10   11. maj 2008 hej sanne og tak . var mest urolig med mad og med at gå på toilettet

    men det klare den rigtig fint


Kommentér på:
Bange

Annonce