973 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Tommy D
Tommy D
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

hjælp!!-syg efter neutralisering hjælp!!-syg efter neutralisering

Hej allesammen. Er ny her på kattegalleri.dk.
Mit problem er, at min kat er blevet steriliseret for 4 dage siden. Men her igår (fredag), er hun pludselig holdt op med at spise og drikke. Hun er meget stille, og det er som om at hun laver en "smaskelyd" en gang imellem, og der kommer noget slim eller spyt, som så sidder ved munden. Håber i kan hjælpe mig med, hvad det kan være, hvis i selv har oplevet det. Er bange for, at der er noget alvorligt galt med hende, og jeg kan først kontakte min dyrlæge på mandag. Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak..

En bekymret katteejer smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp!!-syg efter neutralisering
  • #1   17. maj 2008 Hvis jeg var dig ville jeg kontakte en anden dyrlæge?

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

#2   17. maj 2008 Jeg syns jeg leder og leder, men de har allesammen kun kontaktid på hverdage smiley

• #3   17. maj 2008 Alle dyrlæger har eller er med i en vagtordning,så man altid kan få fat i en dyrlæge.
    Prøv at ringe til din egen dyrlæge og hør om der ikke bliver henvist til en dyrlægevagt.

• #4   17. maj 2008 http://www.kbh-dyrehospital.dk/ - der står øverst på siden at de har åbent for akutte tilfælde.. du kan jo ringe og spørge ..

• #5   17. maj 2008 Vis jeg var dig ville jeg komme afsted i en fart.. det kan gå groligt galt.. hade en kat der døde, selvom vi kørte til dyrlægen med det samme..

• #6   17. maj 2008 dyrlægen har altid åben.. der vil altid være en vagt til rådighed.. så det er bare med at ringe til du finder en der har vagt

• #7   17. maj 2008 Jeg har et nummer på en mobil dyrlæge der kører ud til folk:
    35 342 684 og/eller 28 922 694.
    Han er rigtig dygtig, og der har været skrevet en artikel om ham i Inges Kattehjem´s blad.
    Pøj pøj med hende!

Potekram herfra.

• #8   17. maj 2008 Ups......

Du må nok hellere få fat i vagt lægen..NU....

anna

• #9   17. maj 2008 Ham der kører ud, kører ud døgnets 24 timer!
    Hold os opdateret.

Poteknus.

• #10   17. maj 2008 Jeg håber ikke det er noget der er alt for alvorligt.men noget er der galt, håber vi hører fra dig, kan ikke lade være at tænke på fip, har selv haft 2 der døde af det jeg krydser fingre og tæer for at det ikke er for alvorligt

• #11   17. maj 2008 Min har også vagt og kan træffes på mobilnummeret. Tager de den ikke skal man lægge en besked, så ringer de tilbage indenfor 20 minutter cirka.

http://www.nybrovej-dyreklinik.dk/

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

#12   17. maj 2008 Nu har jeg så været til dyrlægen med hende. Fandt en dyreklinik med weekend vagt, 4 km fra hvor jeg bor. Hun havde noget feber (40,7), så han mærkede hende rundt omkring, og der var ikke noget at mærke ellers. Så har han givet hende noget antibiotika, sammen med noget smertestillende, som så skulle holde til mandag. Dog har min kat stadig ikke haft drukket eller spist, og hun laver stadig den underlige "smaskelyd", men dyrlægen sagde, at hun gerne selv skulle begynde at spise og drikke, ihvertfald imorgen søndag.
    Så jeg krydser fingre.

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

#13   17. maj 2008 Og til Lis D.

Hun er steriliseret på Albertslund dyreklinik...

• #14   17. maj 2008 Hunde smasker meget når de har kvalme ( har haft en epilepsi hund der fik kvalme af sin medicin ), måske katte gør det samme ??

• #15   17. maj 2008 Det må være slemt at have en syg kat og tanken om, at det muligvis kan have noget at gøre med operationen. Heldigvis har jeg ikke selv så mange erfaringer med det, men jeg mener da, at dyrlæger plejer at give noget appetitstimulerende og væske, når en kat hverken vil spise eller drikke.
    Jeg krydser fingre for god og hurtig bedring!

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

#16   18. maj 2008 Lis D.

Ja, jeg ved søreme ikke, om hun har været intuberet. Var desværre ikke med, da de bedøvede hende. Og hvad mener du med væske under huden?, og er det dyrlægen som steriliserede hende, eller ham som tjekkede hende igår vi snakker om? Ja, jeg håber da hun har det bedre imorgen. For nu er jeg på arbejde her om natten, og kan bare ikke lade være med at tænke på hende. For det helt dårligt af at vide, at hun har det dårligt... smiley

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

#17   19. maj 2008 Hej igen allesammen. Så er der godt nyt.

Var til dyrlægen som steriliserede min kat idag, som så kiggede på hende. Der fandt man ud af, at hun åbenbart har fået en virus ovenpå vaccinen, hun fik, da hun fik indgrebet for en uge siden. Hendes tunge var helt krum, tør, og der var store blister på. Så endelig en grund til hvorfor hun hverken ville drikke eller spise, for det må have gjort ondt på hende. Så dyrlægen beholder hende en dag eller to, hvor hun bliver behandlet og får mad og drikke. Så kan ånde lettet op.

Jeg vil gerne takke jer allesammen, som har skrevet.
    Tusind tak for hjælpen...

Tommy...

• #18   19. maj 2008 Nårh, stakkels kat da smiley Godt hun er kommet til en ordentlig dyrlæge! Vagtdyrlægen lyder ikke til at have været særlig omhyggelig.
    Rigtig god bedring med hende!

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

#19   19. maj 2008 Ja, jeg syns også at det er underligt, at vagtlægen ikke lagde mærke til det i lørdags. Så ved man at man aldrig tager dertil igen.
    Og ja det var calisi min dyrlæge sagde at det var smiley

• #20   19. maj 2008 ååå det stakkels pus...godt I fandt ud af det..calisis kan være yderst smertefuldt...
    anna

• #21   24. maj 2008 pu ha jeg bliver da helt bange for min lille skat.. læste om din arme pus.. min skønhed er lige igår bleven steriliseret og fået en vacine. + øretatovering... Hun har det godt nu , undre mig lige lidt over at hun kan lave alt hvad hun plejer... Men træt og noget mere stille.. Det jeg kan blive nervøs for er om hun får sygdomme af vacinen.. Har jeg jo ikke fået information om .. Men godt din skønhed har det bedre...

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

#22   24. maj 2008 Lone H.

Jamen, du skal ihvertfald holde godt øje med din skønhed. For min lille skat fik calicivirus, og det skyldes en reaktion på vaccinen. Så hold øje med, om hun spiser og drikker, og hvis hun ikke gør, så som det første tjek hendes tunge.

Håber ikke din skønheds reagerer på vaccinen, som min lille skat gjorde det. Held og lykke med hende. smiley

Kommentér på:
hjælp!!-syg efter neutralisering

Annonce