3.294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Provera. er det p piller? Provera. er det p piller?

Hej alle.

Vores ældre kat har fået nye p- piller, men da jeg havde givet hende en læste jeg sedlen i æsken og der stod intet om det var p piller som jeg lige så det, fik mere en fornemmelse af det var til kvinder/mennesker noget med hormon behandling.

Nogen som kender til produktet og er det egentlig bare p piller som vi har fået dem som?

Tak på forhånd. ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Provera. er det p piller?
  • #1   10. mar 2020 P-piller til katte er umulige at få fat i. Provena er ganske rigtigt hormonbehandling til kvinder, men det indeholder nøjagtig det samme, som p-piller til katte gør.

Jeg vil dog altid råde jer til at få katten steriliseret, hvis i ikke skal have killinger på katten, da p-piller er kræftfremkaldende, og der er risiko for livmoderinfektion.

Mine får kun p-piller, så længe jeg bruger dem i avlen, og så bliver de neutraliseret. smiley

• #2   11. mar 2020 Tak for svar.

Så går jeg ud fra hun ikke bliver gravid når hun kommer ud igen.

Jeg er godt klar over, set i bakspejlet at hun burde være neutraliseret for 10 år siden, men da hun er meget syg rådede dyrlægen os til i går bare at nyde hende den sidste tid. Vi havde nemlig tid til at få hende neutraliseret men endte så med de dårlige nyheder og en ny gang p piller som jeg ikke kendte og syntes alt jeg læste om dem slet ikke virkede som om det var p piller.

• #3   11. mar 2020 P-piller beskytter ikke mod drægtighed kun mod løbetid. En stor stærk hankat kan i værste fald tiltvinge sig en parring, og katten kan blive drægtig. smiley

Kommentér på:
Provera. er det p piller?

Annonce