{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tun
  • #1   11. mar 2020 En gang imellem ja smiley
    Der findes faktisk nogle fine produkter der er fremstillet til katte, som kan bruges som tilskudsfoder og som ligner vores tun smiley
    Mærker:
    Cosma
    Schesir

    Fås på www.zooplus.dk


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #2   11. mar 2020 Og Porta 21 og Applaws, min kat elsker det, særlig Porta 21 smiley

    Fås også på www.zooplus.dk


  • #3   11. mar 2020 i alle de år vi har haft kat - snart vel 30 år har vores fået tun om morgen
    nu er vi så gået over til halv tun og halv Cosmo natur ren tun. det deler de 12 katte så det er bare en lille morgen bid de endelig får.


    man bør bare huske at smide vandet fra tunen ud.
    det fik jeg at vide af min gamle dyrlæge. så det gør jeg, og har ikke haft problemer i de mange år endnu.
    og har jo altid haft mere en 10 katte i mange år- faktisk op til 19 i ovengang. selv her brugte vi 2 x 140 g ds- så det var jo bare en lille bid de fik hver. hyggemad

    så får at din kat får det en gang imellem sker der ikke noget ved


  • #4   11. mar 2020 kan der her bruges tun fra zooplus

    profilbillede
  • #6   11. mar 2020 tun i vand eller tun i olie til mennesker og kat har læst tun til katte i våd foder er der 77 % i i ved deres daglige kost i våd


  • #7   11. mar 2020 Grunden til at man skal begrænse brug af tun, både til katte og mennesker, er at tun er rovfisk, og så ophobes tungmetallerne i dem,, jo større tunen er jo mere tungmetal er der i dem, så børn må feks godt få en smugle dåsetun, men ikke tunbøf, som er fra større tun.
    Dåsetun til mennesker er tilsat salt, også noget som bør begrænses.
    Så giv lidt med omtanke, uanset om det er købt til dig eller katten.


  • #8   11. mar 2020 den pågældende tun vist på billedet er super fin at give til sin kat i stedet for alm tun

Kommentér på:
tun

Annonce