452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Feliway fantastisk :o) Feliway fantastisk :o)

Vores 2 år gamle kastrat Raki, var blevet rigtig ond i sulet på vores lille darius på 6/12 mrd. Efter han kom hjem fra klinikken hvor han var blevet kastereret d.13/5.
Inden der gik de rigtig fint i spænd.
Raki knurrede, væsede og overfaldt den lille på det groveste så vi måtte havde dem adskilt.
Jeg var nede og snakke med dyrlægen idag, hun siger at Raki nok ikke kunne genkende lille Darius, fordi han havde en anden lugt nu,men jeg kunne købe feliway samt beroligende piller der hedder Serene-um.
Det gjorde jeg så og en halv time efter jeg har sprøjtet hele huset med Feliway samt givet Raki en beroligende pille, ligger begge mine guldklumper og sover ved siden af hinanden .... Fantastisk.
Nu håber jeg så det holder, Rakis gode humør.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feliway fantastisk :o)
  • #1   20. maj 2008 Det var da dejligt at de fandt tilbage til hinanden. Feliway er fantastisk!

2 gange har jeg nu haft problemer med sammenføring af katte. Købte så en Feliway duftspreder. Det er sådan en lille ting som skal sidde i et strømstik og så spreder den feromonerne. Første gang gik misserne fra at slås voldsomt til at ligge sammen i en klump efter bare et par time i et rum hvor jeg havde sat Feliwayen op et døgn før. De var bedste venner lige siden!

Anden gang var sammenføringen også voldsom og valgte efter et par uger at købe en refill til Feliwayen.
    Ugen efter var de bedste venner. Nu kan de slet ikke undvære hinanden.

Så Feliway er fantastisk. Prøv den hvis jeres misser skal igennem stressede situationer som sammenføring eller flytning.

• #2   20. maj 2008 Jeg klapper med her. Er også stor fortaler for Feliway smiley

Kommentér på:
Feliway fantastisk :o)

Annonce