{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er bedst?RC Dæge eller RC Dhandel
  • #1   20. maj 2008 RC er samme produkt om du så køber den hos dyrlægen eller dyrforretning så vil de stadig komme samme sted fra.. *S* håber det var svaret du søgte..

• #2   20. maj 2008 Det er ikke helt rigtigt, det du skriver Angelce.
    De produkter der forhandles hos dyrlægen, er specialfremstillet i samarbejde med dyrlæger - UDELUKKENDE til forhandling hos dyrlæger.

Årsagen er, at der i dyrlægeserien er tilsat medikamenter, som ikke må forhandles i en alm. dyrefoderforhandler..

Dyrlægeserien har mere "at byde på" - derfor er den en lille smule dyrere.

Jeg foretrækker klart den fra dyrlægen.

• #3   20. maj 2008 Okay for tænkte også på at købe hos dyrelægen istedet men ville lige høre om det gjorde nogen forskel smiley så tusind tak for jeres svar smiley

• #5   20. maj 2008 uh det var jeg ikk klar over.. men er der så noget special mærke på disse 2 slags RC produkter?

• #6   20. maj 2008 Hvis man går ind på hjemmesiden og klikker på ikonet nederst til venstre hvor der står vælg dit produkt så kan du så vælge om du vil købe det hos dyrelægen eller dyrehandleren. Og jeg kiggede så på killingefoder der er der babycat=dyrehandel og og RC Weaning = dyrelæge. (for katte fra 1-4 mdr) Så er det, det samme eller er dyrelægens bedst?

- håber dette gav mening smiley

• #7   20. maj 2008 Krista - jeg har købt Young male/female hos dyrlægen gennem flere år. Det bruges ofte til kastrerede katte, og forebygger urinvejssten...
    Men ja der findes forskellige varianter.

I kan læse mere her: (link fjernet)

• #8   20. maj 2008 Jeg har brugt Weaning til mine killinger. Bidderne er ultra små (mindre end babycat) og kanon gode til små killinger.

• #9   20. maj 2008 Okay. Men syntes du så man skal bruge weaning til de er de der 4 mdr eller skal man gå over til næste trin før?

• #10   20. maj 2008 Jeg giver dem Weaning lige så længe de har lyst.

Det jeg gør er, at give dem weaning blødt op i vand det første stykke tid. efterhånden bløder jeg det mindre og mindre op, og til sidst giver jeg dem foderet "råt" - alts ikke blødt op.

Når de er gode til at spise weaning, tilbyder jeg dem Growht i en anden skål, så de frit kan vælge selv, og når de ikke spiser weaning mere, så stopper jeg med at give dem det..

På den måde finder de selv ud af, hvornår de er klar til at skifte, og foderskiftet sker gradvist.....

• #11   20. maj 2008 Okay det lyder da meget smart.. Men når man har små killinger skal det så blødes op?? Eller er det bare en hjælp?

• #12   20. maj 2008 Jeg gør det for at få killingerne til at interessere sig for foderet.
    Når det er vådt, dufter det af mere, og så virker killingerne mere interesseret i at spise det.

Nå ja - jeg er også lidt "pyllermor", så i starten er det for at hjælpe dem,, så foderet er lidt nemmere at spise for dem,,

• #14   20. maj 2008 jeg ved vores dyrlæge både sælger det alm hills og det som osse sælges fra dyrebutikker, det samme gør sig gældende med royal canin

Kommentér på:
Hvad er bedst?RC Dæge eller RC Dhandel

Annonce