{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

farvel til alle jer {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet at slette mine katte her på katte galleriet.. da jeg syntes at folk er lidt (undskyld sproget) selvoptaget. har 3 blandings katte her inde.. og de har næsten alle fået lav... selv om der er over 9 billeder af hver og masser af tekst... og sen sidste kommentar var lige dråben... " Tag og få dig en RACE kat" nævner ingen navne men ville lige sige farvel til alle jer der har været super søde ved mig....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farvel til alle jer
  • #1   28. jun 2005 vil helst ikke nævne nogle navne... men blev faktisk lidt meget gal og skuffet over det... syntes at alle skulle ha lov at være herinde..

  • #2   28. jun 2005 Så bliv her dog, og skid på det røvhul! Jeg har da også 2 blandingskatte jeg er lykkelige for, og jeg elsker dem ikke mindre af den grund!

  • #3   28. jun 2005 Du skal ik´finde dig i det pis undskyld sproget men det er det!!! måske var der nogle der skulle se at få sig et liv. eller en blandings kat for alle kette er søde efter min mening (især bladigs katte for jeg har selv en hehe)
    Knus fra os


  • #4   28. jun 2005 Skriver lige igen hehe, vi kan steme personen ud eller bede om en forklaring på den åndsvage kommentar det har du din fulde ret til, det kan ik´være meningen at man ik´ kan have lov at have sin kat for sig selv. og som der står i betingelserne er det meningen at man skal have det sjovt. hvis du skifter mening og opreter dine katte igen skal jeg nok steme dig ind. undskyld jeg skrev igen kan bare ik´ klare sådan noget hehe:)
    Mange knus fra os


  • #5   29. jun 2005 Mystisk... Har ikke oplevet lige det før! Men opret da endelig dine katte igen og skriv gerne hvem der skrev kommentaren, så vi kan få stemt personen ud, han/hun hører nemlig ikke hjemme her!

  • #6   29. jun 2005 Jeg har også to blandigs katte.. men det er så kun den ene af dem der er her inde...

  • #7   29. jun 2005 Speedy i-miss-you J:
    Vi plejer at skide på sådan noget herinde!! -ihverfald mig.. Jeg kan godt blive sur, men folk får ikke deres vilje.. Jeg synes at der er nogen charmerende over alle katte... Jeg har det sådan at hvis billederne er dårlige og næsten ingen tekst kommer, bliver der smidt et lavt eller middel!!
    Please, come back!!
    Jeg byder dig velkommen og det er der også mange andre, der gør..


Kommentér på:
farvel til alle jer

Annonce