Diarre som i DIARRE! Diarre som i DIARRE!
Godaften.
Freddie har rigtig dårlig mave og det skyldes sikkert Medrol.
Det er åbenbart så slemt, så han "drypper". Han vasker sig meget ofte og jeg har i aften oplevet, at der hvor han har siddet, var der en lille dråbe afføring.
Jeg propper ham med Zoolac og har lige bestilt RC Gastro Intestinal. Jeg kunne godt få det i Virbac, men jeg tør ikke at skifte mærke lige nu. Der er kommet en ny Zoolac Multipaste som også er bestilt. Kan jeg bruge det sammen? Jeg har nemlig den almindelige Zoolac som han elsker - gudskelov.
Jeg turde ikke at købe Pro-Kolin, da jeg ikke ved hvad det er og heller ikke ved om jeg må kombinere det og for den sags skyld kan overdoseres.
Forhåbentlig bliver han sat ned i dosis fra i morgen, men det er jo ikke sikkert og der venter nok en blodprøve.
HVAD er bedst at gøre når det er så vildt? Kogt kylling og fisk og andre husråd vil han ikke spise.
Gode råd modtages med tak
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Den gamle zoolac har ingen virkning, ingen erfaring med den nye
Følger: 5 Følgere: 494 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
Pro-kolin er god, men jeg bruger det ikke mere, da kylling afkog er bedre, syntes jeg.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
har ikke prøvet den nye zoolac
du kan jo både gastro i båd tør og som våd. Begge dele plejer at være rigtig gode til dårlige mavse
jeg har nogen gange brugt havregrød (uden sukke og salt) og så bland deres alm vådfoder i- ikke så meget men bare lidt
det kan godt give lidt mere stabil mave
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
I aften er han blevet trappet ned. 3 timer senere lå han under sengen
Nu er det dyrlæge igen i morgen og hende der følger ham har selvfølgelig ferie.
S***** sygdom
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 344 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.424
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Følger: 5 Følgere: 494 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
Diarre som i DIARRE!