{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til farvebedømmelse
  • #1   25. maj 2008 Hejsa...hvis hun har noget rødt på sig er hun tortie, men da hun også har "striber" er hun også tabby - der af den sorte farve yderst på stråene - så jeg vil tor hun er det man kalder : sort sølv tortie tabby smiley

Sølv skal vise sig som "hvidt" i bunden af pelsen...det ser ud som om hun har en lækker sølv pels...

anna

• #2   25. maj 2008 Det er ikke rigtig rød farve hun er.. det er sådan lys murstensrød.. er det så tortie?
    Hun er helt hvid i bunden
    Og ja hun har en rigtig lækker pels :O) Den er lidt fedtet og stridter lidt, men fik hende først for 3 uger siden og der hvor hun kom fra fik hun whiskas mad :O/ Nu får hun Hill`s så hun bliver stille og roligt pænere

• #3   25. maj 2008 Hun er Sort Sølv Makrel Tabby smiley

Hvis hun har rødt på sig, er hun Sort Sølv Tortie Makrel Tabby

Se evt min Mary, hun er tortie smiley

• #4   25. maj 2008 Glemte lige at skrive: Jeg tror hun er.... smiley

• #6   25. maj 2008 Stine A *DK Mafian* .
    - Hun har ikke så meget rød som din mary.. hun har lidt ved næsen også har hun lidt i spidserne rundt omkring. Men det er ikke rigtig rød.. meget lys murstensrød. Hedder det så stadig tortie?

• #7   25. maj 2008 Krista "Babette" N
    Det var faktisk efter at have set din Babette, jeg blev nysgerrig på hvad Misjas farvesammensætning hed ;O)
    Trode ikke en sølv også kunne være tortie, men da jeg så din var det, og jeg godt havde lagt mærke til Misja havde lidt rødligt i sig måtte jeg jo lige forhøre mig her

• #9   26. maj 2008 Hejsa christina...prøv at se min aquileia...hun er tortie tabby med sølv..og ra den røde farve skal kun ligge i spidserne af stråene - når hun er med sølv smiley
    anna

Kommentér på:
Hjælp til farvebedømmelse

Annonce