{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Simba er blevet en dygtig kat {{forumTopicSubject}}

ja Simba har haft travlt i de sidste par dage - hvor jeg så ikke har været så meget på nettet

Først var han med til at fange en fugl sammen med Fie
Min far fik dog smidt fuglen ud inden kattene fik fat i den. men det er første gang at Simba forsøger at fange en
normalt er han ikke så interessert i dem. men i øjeblikket har vi nogen som syntes at de skal ind og besøge kattene

Den anden dag har Fie så lært Simba hvordan man graver i mine blomsterpotter. Det er især en med roser i at de to graver i. De laver ikke noget, andet end de smider jorden udenfor
så i dag så mente Simba så at når man nu kan lege med jorden udenfor, ja så kan man altså også lege med det indenfor
så han væltede alt jorden ud af en skål med små bitte blomsterspiger... så der var jord over alt.
Og Simba ja han sad i vindueskarmen med sine meget beskidte poter og kunne ikke forstå hvorfor jorden lå på gulvet....

og jeg har bestilt et barnebarn...... smiley smiley smiley smiley smiley
Så har jeg da noget at lave

Men hvad Simba er nu bare en dejlig dreng smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Simba er blevet en dygtig kat
  • #1   24. apr 2020 Sikke et fint tidsfordriv han har fået sig, og en partner in crime er også altid god at have, så kan han altid skyde skylden på hende, når hun sådan smører jord ud på hans poter. smiley smiley

    Dobbelt op på MCO - dobbelt op på sjov. Bare vent og se. smiley


  • #2   24. apr 2020 Jammen det var jo ikke så lidt han har fået lavet smiley smiley
    Han vil måske gerne have grønne poter/fingere for så bliver man sikkert bedre til at fange fugle smiley Din Lover-boy Simba smiley


  • #4   24. apr 2020 Simba er ikke opfindsom. desværre. Men han ser hvad de andre gør, og så gør han det også

    vil så sige at Fie nok er den som skyder skylden på Simba i stedet for omvendt. hun kan jo ligne en lille engel. Mens Simba bare sidder og glo som om han ikke lige fatter hvad der er sket. han havde det jo lige så sjovt

    men bare han er glad og tilfreds, hvilket jeg kan sige at det er han 100%
    der er en kæmpe stor forskel fra da han flyttede ind og så til nu.
    Og han elsker bare vennerne/veninderne. ja der er nogen som ikke lige elsker ham
    , men dem forsøger han næsten at undgå- lykkes ikke altid
    for han kan ikke stå for nogen som løber. så er det helt 100 at han er bagefter. For så skal der være sjovt i gade
    indtil han så opdager at det lige er Kalle, som nok slet ikke elsker ham

    så glæder mig da til at få en mere smiley
    så kan der da rigtig komme gang i flokken smiley


Kommentér på:
Simba er blevet en dygtig kat

Annonce