Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat slikker på sit sår hele tiden.. hjælp..
  • #1   27. maj 2008 Giv hende en krave på, eller også kan må få sån noget man kan smøre på såret som er bittert som katten ikke kan lide at slikke på.

• #2   27. maj 2008 jeg takker rigtig mange gange

dejligt at der er nogen som kan hjælpe

• #3   27. maj 2008 min kat vil ikke have noget på... når jeg lige har fået den spiller hun død og vil ikke gå nogen steder.. hvad kan man så lige gøre

• #4   27. maj 2008 jeg har fået en krave med til hende men den er for stor så hun kan trække sig ud af den.. det er hun her i morges.

• #5   27. maj 2008 det vil jeg lige prøve... ja det er hun.. hun er rigtig frisk.... og ikke til at styre

• #6   27. maj 2008 oki det vil jeg gøre.. ja for dyrlægen sagde nemlig at hun ikke måtte slikke eller bide.. men ellers må jeg jo blive oppe i nat og holde øje med hende. og så ringe til dyrlægen i morgen..

men jeg vil i hvertilfald sige mange tak, for du lige gad og hjælpe min kat lilo c",)

• #7   27. maj 2008 mange tak det skal jeg sige til hende..

• #8   27. maj 2008 Fik du noget smertestillende med hjem til hende?
    Katte bider og slikker nemlig tit de steder, det gør ondt.
    Hvis du ikke har fået noget med hjem, skal du bede dyrlægen om noget flydende Metacam. Hun skal have 0.1 ml. pr. kg.

Du kan samtidig bede om nogle stykker Medrol. Det er piller, der hjælper på kløe.

En body stocking er absolut at foretrække frem for en krave. Det stresser en kat meget at have krave på, og stress betyder langsom heling.

Hvis du sender mig din mailadr. i en pb, kan jeg sende dig en vejledning til, hvordan du nemt laver en body stocking af en strømpe.

• #9   28. maj 2008 Jeg bruger også strømper hvis nogle af mine katte vil slippe eller kradse i noget de ikke må.
    Jeg bruger en str 42 strik-vintersok til mine mainecoons. Og det fungerer fint.

• #10   28. maj 2008 Da min hund var blevet opreret på maven (hun er ikke større end en kat) , gav jeg hende en børne t-shirt på , satte et stk tape på ryggen , så blusen sad til , det fungerede fint .

Kommentér på:
Min kat slikker på sit sår hele tiden.. hjælp..

Annonce