{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Fødsel og transportkasse {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt bange for at min kat vil lægge sig til at føde i transportkassen da hun elsker at sove der. Men frygter også lidt at der ikke er plads.. Har faktisk gjort to kasser klar men hun syntes ikke de er så interessante..(de har ståer fremme siden day one).
Skal jeg bare fjerne transportkassen eller??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødsel og transportkasse
  • #1   28. maj 2008 Det syntes jeg ville være en dårlig ide. Katte har det bedst med at føde steder de føler sig trykke, og har de først bestemt sig, er der ikke ret meget at gøre..
    Jeg kan forstå du er bange for den er for lille, men jeg tror nu at det går. På de fleste kasser kan låget pilles af, så når det hele er i gang kan i hjælpe hende fra oven, hvis hun føler sig tryk ved det.
    Du kan evt prøve at pille låget af nu og se hvordan hun reagerer på det...
    Det skal nok gå fint..


  • #2   28. maj 2008 jeg er helt enig med tina k..

    vil bare tilføje at jeg ikke tror at de føder et sted som deres killinger vil tage skade af..


  • #3   28. maj 2008 Okay så er jeg mere rolig - var bange for at det hele vil blive for klemt.. Men vil da prøve at tage låget af transportkassen af så..

  • #4   28. maj 2008 Jeg syntes du skulle klappe dig selv på skulderen.....for rigtig mange katte er bange for transportkassen, fordi den kun kommer frem, når "slemme ting" skal ske. Dine katte ser den som et ok/trygt sted.

    En transportkasse er stor nok til en fødsel, men skal udskiftes efter ca 14 dage (hvis det er en af de små)

    Held & Lykke med det forestående *S*


Kommentér på:
Fødsel og transportkasse

Annonce