{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

prøv lige at se dette! {{forumTopicSubject}}

jeg var for nogle dage siden rundt ved forskellige katte og gav point.. der var en jeg gav 5.. så gav hun mig 5 og skrev til mig:

"Hey!

Hejsa..

Hvis min misser får et 7-tal fra dig, vil dine misser få et 7-tal.. Skal vi bytte?" (den er fra Marianne H)

så er man sgu besat man er! det vil jeg da ikke.. jeg bedømmer katten efter mit synspunkt.. og jeg synes at det er latterligt at skrive sådan! andre end mig der synes det???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøv lige at se dette!
  • #1   7. aug 2004 Det er ihvertfald ikke den måde, karaktersystemet skal bruges på. Så får man jo ikke et fair indblik i, hvordan ens kat ligger hvis man bare "bytter 7-taller." Jeg ville nok bare ignorere hendes kommentar og lade hende beholde 5-tallet...

  • #2   10. aug 2004 Hvor er jeg dog bare enig i at det bytteri er noget fis. Men hold op, hvor er der dog mange der gør det. Har også oplevet flere som giver deres karakter ud fra hvad de selv har fået. At give en karakter ud fra det grundlag, virker mig fuldkommen latterligt. Der er jo virkelig nogle der bare er helt desperate efter det 7 tal, at de plager og plager!
    Man skal vel også have lov til at stemme hvad man synes, uden at man bliver jordet for at give et enkelt 4 eller 5 tal!


Kommentér på:
prøv lige at se dette!

Annonce