Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2uger gammel killing syg??
  • #1   1. jun 2008 Kontakt din dyrlæge i morgen tidlig.Han/hun ved vel bedre..Synes det er længe du har ventet med at ville gøre noget,det kan evt smitte de andre killinger.

• #2   1. jun 2008 ja jeg ville også kontakte en dyrelæge...

Men hvordan går d ellers med de små?

• #3   1. jun 2008 Gør jeg i morgen tidlig .. smiley

Det går rigtigt godt, de er ved at lære at gå, og har fået store blå runde øjne heh .. smiley

• #4   1. jun 2008 Nu ved jeg ikke, hvor megen erfaring du har med små killinger, men "nyser" den kun, når I rører ved den, eller også, når I ikke er der?

Jeg spørger, fordi:

En bekendt af mig, som for første gang oplevede at have killinger, ringede en sen aften meget bekymret og fortalte, at den ene killing var forkølet. Den lød hæs og nøs, så det sprøjtede.

Lidt senere ringede hun igen, og nu var hun nærmest panisk, for alle killinger var hæse og nøs.

Og så var det, jeg spurgte hende, som jeg har spurgt dig.
    Hendes svar var "Nej, kun når jeg sætter hånden ned til dem".

Det er nemlig killingers eneste og bedste forsvar at lyde som det dyr, de fleste dyr frygter, nemlig slangen. Den både hvæser og spytter, og ved at efterligne den, kan det lykkes killinger at jage rovdyr på flugt.

PS: Det er nemlig ret sjældent, at en killing i den alder får en virusinfektion, da den er dækket af maternelle antistoffer. (Katte bliver nemlig ikke det, vi forstår ved forkølet).

• #5   2. jun 2008 *Mega* .: Mange tak for dit svar.. Og godt jeg læste inden jeg fik aftalt en tid med dyrelægen .. Fordi det er nemlig kun når jeg rører ved den .. smiley

Kommentér på:
2uger gammel killing syg??

Annonce