{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

akut hjælp (please) {{forumTopicSubject}}

hej KG

jeg har lige været på ferie hos min far på sjælland og er lige kommet hjem til Løgumkloster, hvor jeg bor med min forlovede...

men det syn der ventede mig da jeg kom hjem, var dybt, dybt chokerende!!!
jeg har været væk siden den 24. maj...

kattebakkerne er kun blevet ordnet MAX to gange mens jeg har været væk, min hund og mine katte har ødelagt noget af gulvtæppet i stuen i kedsomhed fordi der næsten ikke har været nogen her (min forlovede har været hjemme,men valgt at tilbringe det meste af hans fritid hos vores nabo, som er hans to brødre og mor der har købt en hobby-ejendom sammen)
her er møgbeskidt, hunden har ikke fået det foder jeg sagde han skulle og meget andet...

jeg er dybt, dybt chokeret og vil væk herfra nu. jeg har haft planer om at flytte i en måneds tid nu, og det her er simpelthen dråben. det er hvad jeg, personligt, ville kalde for dyremishandling...

jeg har derfor lige nu brug for hjælp til at finde et sted at bo, og til at finde plejefamilier til mine katte (med mulighed for at beholde dem, hvis ønsket er der)

jeg er dybt chokeret, men 110 % sikker på, at jo før jeg kommer væk herfra, jo bedre...


håber på hjælp hurtigst muligt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  akut hjælp (please)
Kommentér på:
akut hjælp (please)

Annonce