2.904 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Net (vindue-sikring) Net (vindue-sikring)

Vi skal snart, her den 15/6, flytte til anden og større lejlighed, som ligger på 3. sal, vil jeg meget gerne høre om nogen erfaringer med de net man kan sætte op for vinduer. Det er store vinduer som kan skydes til siden og er vel ca 3x2 meter. Vil ikke have min misser skal ryge ud helt deroppe fra og vil gerne have det op hurtigst muligt. Vi bor pt på 1. sal og han står tit og kigger ud, uden dog nogensinde at have prøvet at hoppe ud, men tør ikke tage nogen chancer det nye sted.
På forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Net (vindue-sikring)
  • #1   4. jun 2008 Jeg havde to slags katteværn, men blev nødt til at pille det største ned, pga. boligforeningen, der sagde at det ødelagde facaden, så har nu kun én slags (på flere vinduer), som jeg fik lov at beholde, da det næsten er usynligt fra gadeniveau.
    Se det mindste her ===>> (link fjernet) - sidste billede.
    Se det største her (som blev revet ned igen) ===>> (link fjernet) - også det sidste billede.
    Hvis du vil ha´ nummeret på tømreren der lavede dem, skal du bare sige til.

Potekram herfra.

• #2   4. jun 2008 Kattens Værn har en vejledning til, hvordan man selv kan lave vinduessikringer. Prøv at gå ind på www.kattens-vaern.dk og skriv *vinduer* i søgefeltet.
    Jeg har engang selv haft disse store skydevinduer. En træramme med hønsenet var en ganske effektiv sikring. Rammen skrues fast i top og bund og skal være knapt så bred som selve vinduet, så man kan komme til. Og så skydes vinduet hen til rammens kant. Masser af frisk luft og ingen nedfaldskatte smiley

• #3   4. jun 2008 Missemor vi har også sådan nogle vinduer... Men kan ikke finde det system du har på hjemmesiden du linkede til..??

• #4   4. jun 2008 Tusind tak for Jeres svar, der er helt sikkert noget jeg kan bruge smiley

Kommentér på:
Net (vindue-sikring)

Annonce