{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyre-politi i Dk.
  • #1   5. jun 2008 Hvad blev resultatet af afstemningen?

• #2   5. jun 2008 - Og dertil vil jeg tilføje, at straffen for dyremishandling skal forhøjes. Det er simpelthen ikke nok bare med en bøde på 500 kroner.

• #3   5. jun 2008 Forhåbentlig et stort <b>JA</b>!

• #4   5. jun 2008 en for min studegruppe fortalte hun havde hørt at mange menensker synes hvalpe er dejlig så får de en hvalp, når den så ikke er sød mere bliver den afliveret og de køber en ny og sådan fortsætter det, det er bare skræmmende at folk bare bruger dyr som en brugsgensatnd og når det så ikke er hyggeligt/sjovt osv eller hva de har af latterlige dårlige undskyldninger ja så afliver de dyret det er for SYGT

DYREPOLITI NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #5   5. jun 2008 [Jannie R]: Selvfølgelig er langt de fleste dyrebørn enormt søde, men ligefrem KUN at ville have sådan en slags - og så bare aflive den. Omtalte type folk både alt for mange penge og ingen skam i livet. FØJ siger jeg bare.
    - Jeg ville som dyrlæge nok også stille et par spørgsmål eller to, hvis jeg havde en hundeejer der kom ind med forskellige unghunde for at få dem aflivet et par gange om året. Det er simpelthen uhørt.

[Missemor]: Det mener jeg bestemt også. Samme straf som ved mennesker, altså indenfor rimmelighedens grænser. 5 år i fængsel for at slå en flue eller edderkop er vist i overkanten. smiley

• #6   5. jun 2008 Jeg har ihvertfald for nogle måneder siden skrevet under på at vi skal have dyrepoliti i DK.
    Og jeg vil frivilligt gerne hjælpe hvis det er!

• #7   5. jun 2008 [Missemor]: Generelt har jeg svært ved at slå dyr ihjel - selv edderkopperne er der selvlavet "stamtavle" på. smiley
    - Jeg kan bestemt godt følge dig. Det vigtigste er vel bare at der sker noget indenfor dyreverden, især når overfald på dyr er blevet hyppigere - eller også er medierne blevet bedre til at oplyse om det. Så sent som i dag læste jeg om 2 drenge fra en friskole, hvoraf den ene gik i 9.klasse dér, havde tævet skoles kaniner ihjel med en kæp i en ecstasy-rus. Helt ærligt, og straffen er vel ikke engang en bøde. Stod det til mig burde de selv få tæsk med den kæp, men det er jo ihumant og stenalderagtigt.

• #8   5. jun 2008 I den grad. Dyrepoliti til DK NU og fængselsstraffe til dyremishandlerne!

• #9   5. jun 2008 Hvad blev resultatet af den afstemning...???

Forhåbentlig JA...

• #12   5. jun 2008 maibritt: vi er helt enige, stiller mig også undrende over for dyrelæger der ikke stiller spørgsmål eller viderformidler men bare afliver sunde og raske unghunde!

• #14   5. jun 2008 i know, men har dog hørt om flere dyrlæge der tilbuder at hjælpe med at finde andre alternativer.

men jeg ved det godt, og kan også forstille mig at nogle dyrelæge finder det dybt ulykkeligt at skulle aflive en sund og rask hund...

• #15   6. jun 2008 Hej allesammen.
    Undskyld det sene svar. Resultatet af afstemningen ved jeg desværre ikke endnu.
    Men for alle jer som kan, er der imorgen demonstration kl. 14 i København - her gås fra Scala, Axel Torv til Christiansborg. Så fat et banner og støt dyrerne og vis politikerene at vi skal have strengere starffe og bedre forhold for dyr. Jeg er uddannet dyrepasser og det ligger mig meget på sinde at vi i Danmark også får et dyre politi.
    Dejligt at se I er så mange der er med på ideen, men med denne side var jeg slet ikke i tvivl .

• #16   6. jun 2008 der er MANGE folk i danmark som får bøde for misrøgtede heste hunde katte osv og får direkte forbud om have så meget som en mus men hvad gør de når dyrene er fjernet ????

- køber nye!!!
    -blir der holdt øje med det ???----- neeeeej!!! og jeg kan blive så gal

vi har et godt eksempel i vemmelev (slagelse kommune)

• #21   7. jun 2008 Ganske kort:
    Vedrørende hestene: se dette link til Hestens Værn:
    (Der kan I anmelde - scroll lidt ned)
    (link fjernet)

Vedrørende de evt. andre dyr:
    Alle dyrs Ret (Axel-Erik Sørensen)
    http://www.alledyrsret.dk/
    (der kan anmeldes - scroll lidt ned)

• #22   7. jun 2008 Og her er et link til en forening, der nok er kendt for lidt "utraditionelle" metoder.
    De er yderst effektive - lidt for effektive vil nogen mene - men de forlader ikke et sted, før problemet er løst.

(link fjernet)

• #23   7. jun 2008 Lige mig igen:
    Hvis I ringer til foreningerne, så send samtidig en mail og vedhæft samtlige billeder + udførlige beskrivelser.

Held og lykke!

• Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #25   7. jun 2008 Halløj

Kan kun tilslutte mig DyrePolitiet, men har talt med en der ved lidt mere om det, og de frygter at der ikke kommer flere beføjelser end Dyrenes Beskyttelse har idag...desværre...jeg tror ikke på at det bliver ligesom USA, hvor de advarer ejerne og så ellers henter dyrene, men jeg håber der kommer til at ske noget......jeg stmmer ihverfald for et DyrePoliti meget hurtigt.......

• #26   9. jun 2008 Desværre valgte regeringen at stemme ned til Dyre politi i Dk.
    Æv siger jeg bare.
    Der var ellers mange til demonstrationen i lørdags.
    Men vi må blive ved med at samle underskrifter og lader dyrernes stemme høre. Presse regeringen og håbe de gir' sig på et tidspunkt.

Kommentér på:
Dyre-politi i Dk.

Annonce