{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fie blev sur over besøg i går
  • #1   16. jun 2020 MEN Fie syntes overhovedet IKKE at den dumme kat skal kigge på hende

    (tjek hendes hanekam)


    profilbillede
  • #2   16. jun 2020 Den er da forelsket i hende smiley

  • #3   16. jun 2020 Har lige haft besøg af ham igen her til aften
    Og det er en fetil dreng, som nok ikke er mere end 1 års tid eller deromkring

    men smuk er han da

    Og fie er neu, så der er ikke noget at komme efter. Desuden så er hun til langhårsdrenge smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #4   16. jun 2020 Her har vi lidt samme problem. Der er kommet en stor hankat, der lusker rundt foran vores vinduer, og vores katte er IKKE glade.

  • #5   16. jun 2020 Vi har en del som nogle gange kigger forbi løbegården, personligt har jeg set 4 forskellige misser glo XD den eneste der bliver sur er Luna, som hidser sig op og hvæser og puffer.
    Det er godt den er fremlyst, håber heldet er med jer og den har en ejer smiley


  • #6   16. jun 2020 vi morer os meget over de fremmede katte
    for de fatter simpelhen ikke hvorfor kattene ikke render efter dem. så de kan sidde og glo på kattene i meget lang tid


    Birger og Krumme kan godt få en mindre blodprop
    men ellers plejer det at foregå meget stille og roligt når de først lærer dem at kende.

    Men lige i går var der en del uro og så bliver Fie uroligt/sur.
    den fremmede herrer sad så også lige ude foran løbegården
    i dag nøjes han med vores havebord

    han må gerne være her


  • #7   17. jun 2020 Her er også tit katte ved hegnet, den sidste jeg så Venlig og velpasset og virkede slet ikke vandt til at klare sig ude, jeg troede det var overboens, den plejer at gå tur i snor, det var så ikke deres, men selv med åben låge, blev den i min forreste løbegård, og ville så gerne ind.
    Jeg lukkede så igen lågen, var ikke tryk ved at lade den løbe, jeg gik så anden rundte, første gang var alle døre lukked, men nu sad der en “ næsten “ nabo i haven, og det var heldigt, det var hendes kat, og havde kun været ude en gang før, og da måtte hun også hente den.
    Den var ellers fra internatet, og hentet i oktober, hvor hun fik oplyst, at den var fundet udsultet inde i Århus, men hun besluttede sig nu for, at den ikke egner sig til udelivet smiley
    Jeg tog et foto, til eventuel fremlysning smiley smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Fie blev sur over besøg i går

Annonce