{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Neutralisation {{forumTopicSubject}}

Nu er vores den lille begyndt at komme i løbetid for anden gang, og denne gang er hun begyndt at tisse rundt omkring (på min dyne, vores måtte i gangen og stuegulvet) - gætter at det er pga at hun ikke er neutraliseret .. og ellers måske fordi deres kattebakke, som vi ellers tømmer tit, er begyndt lugte af ... vinduesrens? Jeg ved det ikke, men ikke særlig godt i hvert fald.

Har hørt af en veninde, at hvis man neutraliserer katten under løbetiden vil de gå og miave i en hel måned, i stedet for kun de par dage løbetiden varer. Er dette rigtig? Bør man vente til efter løbetiden?

Og tror I at det vil hjælpe på tisseriet, at hun bliver neutraliseret, eller kan de bunde i andre ting? Ville være ked af hvis der ikke kan gøres noget ved det, for det er jo ikke til at leve med en indekat, der tisser alle vegne - og vil jo også nødigt af med den lille skat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutralisation
  • #1   8. jun 2008 Dit første spørgsmål kan jeg ikke svare på, men jeg har aldrig hørt om det fænomen, men spørg DR. Dyr; der findes jo ikke dumme spørgsmål.
    - Ja, det vil med stor, stor sikkerhed hjælpe på tisseriet indendørs hvis hun bliver neutraliseret. Jeg har ikke haft andet end gode oplevelser med en neutralisering.


  • #3   8. jun 2008 Min pleje-mis Pixie tissede i vores rene-vasketøj som var lagt sammen ... ingen andre steder, men hvor var det belastende... Men det var i hendes sidste løb, hun har ikke gjort det før eller efter...

  • #4   9. jun 2008 Du skal vente med at lade hende neutralisere, til løbetiden er helt forbi.
    Ellers er blodtilførslen til livmoderen stor, og det kan give komplikationer under operationen.

    Hendes hormoner skal også været "klinget af", for ellers kan hun være meget længe om at tone ned igen.


  • #5   9. jun 2008 Hvordan kan jeg være sikker på at hormonerne er "klinget af"?

Kommentér på:
Neutralisation

Annonce