{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

R.I.P Max Power. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er meget ked da jeg snakkede med min bror om hvordan det går med max har jeg fået den sørgelig nyhed at han er blivet kørt ned sammen med 2 andre katte. Ved ikke om det er ham der har jaget dem eller en af dem der har jaget ham eller om de bare leget, men uheldet var ude. Stakkels den person der kom til og køre dem ned. Og heldigvis led max eller de andre katte heldigvis ikke...

Må de hvile i fred smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P Max Power.
  • #1   11. jun 2008 Det var da trist, og meget mærkeligt at hele tre katte blev kørt ned på én gang?!

Og for resten, noget andet jeg synes er mærkeligt er, at det ikke er mere end godt en uge siden, du skrev, at du skulle af med to andre katte - angiveligt pga. manglende tid. Og nu skriver du din profil, at du leder efter en ny kat, der ikke er så stædig.

Jeg undrer mig over både det ene og det andet.

• #2   11. jun 2008 leder efter en ny kat der ikke er så stædig??? Det må være gammelt... Og noget jeg ikke har fået ændret...

• #3   11. jun 2008 Ahh har fundet ud af det... Det var noget jeg skrev da jeg oprettede pofilen i sin tid... Der havde jeg ikke kat mere fordi jeg flyttede hen hvor man ikke må have dyr.Plus Max ikke ville være indekat. Han tissede og væltede alt i lejligheden. Men ændrede sig da han kom ud på en gård hos min storebror... Havde glemt det, men har rette det...

Ja jeg undrede mig også meget over det skete for 3 katte... Har jeg dog aldrig oplevet før eller hørt...

Kommentér på:
R.I.P Max Power.

Annonce