948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Langhåret eller...? Langhåret eller...?

Jeg er lige blevet den heldige ejer af denne lille løve.. http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22909&ipc=81072 Nu kunne jeg godt tænke mig at spørge om der er nogen der har et bud på om han måske bliver langhåret...? Hans mor er halv perser og halv british shorthair... far ukendt... han har bare en helt anden pelstype en den anden kat jeg har,da den var killing.. på forhånd tak
Heidi og lille axl rose

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langhåret eller...?
  • #1   13. jun 2008 Hvis han ike allerede har forholdsvist langt hår, så bliver han ikke langhåret. smiley

• #3   13. jun 2008 han har bare sådan en sjov stritpels.. er lidt svært at beskrive.. ligesom om han har lange hår i de korte. ved ikke om det lyder som total tossesnak, men kan næsten ikke beskrive det anderledes smiley

• #4   13. jun 2008 gør heller ikke noget om han ikke bliver langhåret..for min skyld kunne han være skaldet, lilla og have grønne prikker... ligegyldigt..

• #5   13. jun 2008 Det er killing pels man skal have 2 langhåret katte for at lave langhåret mislinger.. Men dejlig misser du har det og ja som du selv siger om han var lilla og havde grønne prikker så elsker vi vores katte alligvel.. *S*

• #6   13. jun 2008 Hans pels ligner den min Carla havde - hun var også en perser blanding. Hun endte med at have en meget tyg og fyldig pels. En lækker blød underpels og netop med små trithår ind i mellem - især i manken og skuldrene. Men ikke langhåret.

• Ditte F
    Ditte F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 53
    #7   13. jun 2008 Det passer nu ikke helt at angelce skriver der skal 2 langhårede katte til at give langhårede killinger, for en korthåret kat med langhåret gen kan også give langhårskillinger på en langhåret af modsatte køn smiley

• #9   14. jun 2008 Heidi W herinde har en lækker langhåret rød pigemis, Kira, med to korthårede forældre. Meget underligt, men der må jo ligge langhårsgen hos begge katte som så er sprunget et par generationer over *G*

• #11   14. jun 2008 MB - synes jeg har læst det op til flere gange.. kan godt være jeg måske forklarer det forkert da jeg nok glemte at nævne langhårets genet..

Kommentér på:
Langhåret eller...?

Annonce