{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing
  • #1   24. jul 2020 Det skal nok gå godt, og du behøver ikke gøre noget særligt.
    Vær opmærksom på om din kat og killingen får det samme foder, ellers har du tid til tilpasning med den du har, så killingen ikke får et sjok , men tal med Eva hun har stor erfaring at øse af, og er også aktiv her inde.


    profilbillede
  • #2   24. jul 2020 jeg får foder med til den lille fra Eva til den første tid. jeg er ved at skifte Trine over på et bedre foder The Jaguar, det skal den lille Maggie også langsomt over på.
    Jeg er spændt på, hvad Trine siger til hende, men jeg tror det går, Trine er en sød og venlig mis, men lidt doven, så måske vil hun føle den lille kan blive lidt for meget en gang imellem, Eva bringer Maggie hjem til os, så hun kan sikkert give råd i forhold til sammenføring, når hun ser de to sammen.


  • #4   24. jul 2020 Lyder fint smiley ok jeg ville så have lavet en overgang på fodret, så din kat og den nye killing kunne spise sammen, og så senere skiftet til det foder du foretrækker.
    Da jeg fik den lille, for mere end 7 år siden, fik de alle (3)en overgang det killingefoder som den lille var vandt til, og så skiftede vi langsomt over på Orijen, som er til alle aldre, ikke nogen forskel, og masser af kød smiley men han flyttede også sammen med en ung og en ældre kat, så alle skulle jo trives smiley


    profilbillede
  • #5   24. jul 2020 Hej Jette
    Ja, det ville jeg også have foretrukket, men Eva fodrer med en blanding af fem forskellige slags, som jeg kun kan få på Zooplus. Jeg vil prøve om jeg kan få et kilo af hendes blanding, så vi kan satse på den lilles blanding i starten.


  • #6   24. jul 2020 Hej Jette
    Nu har jeg bedt om lidt mere af Evas foder, så jeg kan gøre lige som dig. Maggie er heller ikke helt så ung, når vi får hende, hun er 18 uger, det tror jeg er godt, når hun skal sammen med en ældre kat.


  • #7   25. jul 2020 Det er altid godt, når en killing får god tid med mor, de bliver modne og tit mere afbalancerede, og de lære meget af hende smiley
    Godt du får noget ekstra med fra Eva, så begge katte får en god overgang smiley blanding af flere slags er også noget jeg gør, så jeg ikke pludseligt må skifte, og også så kattene ikke bliver kræsne/ køre fast i en slags foder.


  • #8   25. jul 2020 Tillykke med smukke Maggie smiley - og det lyder til, at der bliver godt styr på det med foderet smiley Dejligt at Eva leverer til dig, så kan du få god sparring fra hende på dagen og sikkert også før og efter indflytningen smiley

Kommentér på:
Ny killing

Annonce