{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

uuuh jeg er gaal {{forumTopicSubject}}

hej alle igår gik jeg en aftentur med hundene og gik ned ad nogle veje og ned forbi en masse rækkehuse og der var der en mormis med 5 skønne og nuttede killinger men sagen er den at jeg tog en killing op (ku bare ikke lade være) og den var bare slet ikke menneskevant men mormissen bor der når hun ikke har killinger nu gentar jeg lige hvad ejeren sagde til mig " når den forbandede kat kommer hjem med killinger kan hun få lov at blive ude med dem for han sku ihvertfald ikke have sådan nogle killinger ind for sin dørterskel da de pisser alle vejne" Det kan man altså bare ikke det er muligt killingerne er uønsket men så kunne han fandeme bare neutralisere katten hvis hun ikke må få killinger. jeg sagde til ham at en neutralition var løsningen på hans problem så blev han sur og smed mig væk (bad mig gå) så det måtte jeg jo gøre for han virker direkte syg i låget!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uuuh jeg er gaal
  • #1   16. jun 2008 Sørgeligt!!! Man kunne fristes til at ta både killinger og mormis med hjem :S Det er jo tydeligt han er ligeglad med både hende og hendes killinger..... Tsk tsk. Sørgelig mandsperson :S

• #2   16. jun 2008 sikke et trist tilfælde du der beskriver. det viser at mange endnu ikke tager ansvar for deres dyr, og ikke er i besiddelse af den store forståelse. ville ønske at nogen kunne adoptere den kat og dens killinger. gør så ondt at vide at de går ude for lud og koldt vand.

• #3   16. jun 2008 Ja desværre er der mange der har det sådan. Ligeglade med kattene og vil ikke ofre en krone på dem, og aner intet om katte. Undrer mig stadig over hvorfor de anskaffer sig en kat....
    Okay du gjorde da et modigt forsøg på at få ham til, at neutralisere hende...

• #4   16. jun 2008 ja jeg har overvejet det men jeg har 4 katte og den ene er gravid og får en kat mere imorgen og den kat får jeg imorgen fordi dem der har hende nu ikke kan tilbyde hende et godt liv så jeg kan desværre ikke men har overvejet det kraftigt og gør jeg stdaig jeg ville gætte på at killingerne ca er 6 uger gamle

• #5   16. jun 2008 okey tak for dit råd lis D du er en stor hjælp

Kommentér på:
uuuh jeg er gaal

Annonce