{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

hun har aldrig haft killinger men... {{forumTopicSubject}}

min hunkat, gråmis, har aldrig haft killinger.
men i går var hun helt syg efter sin søsters killinger, og i perioder svarede hun killingerne når de gik og kaldte.

i dag, lige nu, har hun oscar liggende hos sig, han bliver vasket til den helt store guldmedalje, og samtidig ligger han og dier på hende... jeg aner ikke om hun har mælk eller hvad der lige sker...

er der nogen der kan komme med en logisk forklaring?

og hvad skal jeg gøre? lade dem gøre hvad de vil eller?

normalt afskyer hun killinger og fremmede katte i huset i almindelighed...

måtte lige dele det med jer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun har aldrig haft killinger men...
  • #1   16. jun 2008 er hun neutraliseret? hvis ikke skal du se at få det gjort inden din kat blir helt skør i hovedet eller også skal du lade hende få et kuld

• #2   16. jun 2008 nej hun er ikke neutraliseret... har også overvejet at lade hende få et kuld...
    hun er tre år, og har aldrig opført sig sådan før...

men hvis hun skal have et kuld, så skal jeg være sikker på, at killingerne kan få et godt hjem, inden hun bliver parret. og parringen vil blive planlagt...

• #3   16. jun 2008 Det er ikke ualmindeligt, at en hunkat agerer plejemor eller "aflastingstante" for de killinger, der er i huset. Det ser jeg så godt som hver gang, her er killinger. Det ses især mellem mor/datter og søstre.

Så jeg synes bestemt, at du IKKE skal blande dig, men kun nyde idyllen smiley

• #4   16. jun 2008 så skal hun have et kuld nu... hun betyder simpelthen alt for mig den kat, og jeg vil ikke have der sker hende noget...

• #5   16. jun 2008 enig med Morkia H - du kan ikk byde hende dette når du søger med lys og hast et hjem til dine killinger samt der er såååå mange katte til salg pt.. Så hvis jeg var dig ville jeg nok snakke med dyrlægerne i løgumkloster.. De er mere end villig til du kan betale reningen over bider dog med rykker gebyr..

• #6   16. jun 2008 Charlotte, Charlotte - Tænk dig nu om ikke!

Du har allerede <b>i dag</b> oprettet annonce, hvor du søger hankat til parring med Gråmis.
    <b>Samtidig</b> har du en annonce, hvor du sætter din kat + hendes killinger til salg smiley

Tag det nu med ro og lad Gråmis nyde at være "tante". Det er hun rigeligt tilfreds med.

Husk, det er levende væsener og deres følelser, du har med at gøre samt har ansvaret for.

• #7   16. jun 2008 du kan da ikke parre din hunkat nu!

du ligger i flytterod og vi har fulgt flere tråde herinde hvor du skriver hvor desperat du er for at få kattene passet. vil du lade en drægtig missemor flytte rundt til flere steder? det stresser hende da unødigt!

du siger hun betyder alt for dig, så lad hende dog være tante og steriliser hende så hun ikke skal igennem en masse ubehageligheder i forbindelse med sin drægtighed.

helt ærligt!

• #8   16. jun 2008 http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=6999

sammenholdt med

http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=6879

håber ikke dette er udhængning, så må Admin lige rette mig.

men når man søger nyt hjem til sin gravide kat og så samtidig vil gøre endnu en kat gravid så synes jeg det er på sin plads at påpege uoverensstemmelsen mellem disse to annoncer.

for at holde mig til trådens emne vil jeg sige at der er skøn katteidyl hjemme hos dig og det kan du bedst sikre fortsætter, ved at serilisere gråmis og lade hende hygge om bølles små mislinger!

• #9   16. jun 2008 Enig med Mega og Nina.. Håber du læser det som velment og ikk på at smide mursten over hovedet på dig.. Men du er nød til lige at vågne lidt op og se hva du endelig kan magte og sørge for.. Alt andet er jo umenneskeligt så tag en dyb vejr træk og lade hende være tante og så evt. få snakket med dyrlægerne i byen..

• #10   16. jun 2008 Charlotte. Æhhhhh..... WHAT???
    Ja, jeg ved godt, det ikke er hvad denne tråd handler om, ... og så alligevel....
    Du har på det seneste haft flere indlæg om hvilken forfærdelig situation du står i med flytning, og en ekskæreste, der ikke vil tage sig af kattene, og de skal have nye hjem, og de (eller flere af dem) er ikke neutraliserede, og du har ikke råd til at få det gjort. Og nu overvejer du gudhjælpemig at AVLE KILLINGER!!!!
    Jeg beder dig, for kattenes skyld, tænk dig dog om!

• #11   16. jun 2008 jeg har også tænkt mig om, og har netop slettet annoncen. vil snakke med min dyrlæge i morgen, for skal alligevel ind med Freya onsdag, og så kunne jeg jo tage hende med til en neutralisering...

mht flytning, er jeg ikke kommet et hak videre overhovedet... desværre...

• #12   16. jun 2008 mht til at finde nye hjem til mine katte, har jeg overvejet - KUN overvejet - at få enkelte eller flere aflivet herhjemme, hvor jeg ved de har det godt og er i vante omgivelser... grunden til dette er, at jeg har hørt så mange historier om kattemishandling her på det sidste. senest med en familie der stod op til deres norske skovkat, som havde fået skåret hovedet af, trampet synder og sammen, og som lå foran familiens hoveddør...

men det er KUN på overvejelses-stadiet endnu...

• #13   16. jun 2008 Hej igen Charlotte.

Jeg så jo, at det var hele 14 katte/killinger( !!!! ) du mangler nye hjem eller familiepleje til. Gode nye hjem hænger ikke på træerne, og der er heller ikke så mange mennesker der har mulighed for at tage katte i pleje på ubestemt tid. Så jeg synes, det lyder rigtig godt, at du nu har tænkt over tingene.

Jeg forstår bestemt godt, at du ikke bare uden videre får nogle af kattene aflivet. Men som jeg vist har skrevet til dig før, kan det blive nødvendigt, hvis der ikke viser sig nogle gode hjem til dem.

Fortsat held og lykke med at finde nye hjem - både til dig og kattene.

• #14   16. jun 2008 jo tak...

jeg starter med at få den første aflivet på onsdag med mindre dyrlægen giver ham en chance. det er Freya på min profil... han har det ikke godt. nogle gange når han trækker vejret lyder det som en fløjte. da det gik op for mig at det kom fra ham, tog jeg beslutningen. den er/var ikke nem, men højst sandsynligt nødvendigt... :'((

• #15   16. jun 2008 Trist med Freya, men han vil næppe have godt af flyttestress. Og når han har været syg så længe, så tror jeg altså, at fred er det bedste, du kan give ham.

• #16   16. jun 2008 det tror jeg også. jeg har besluttet mig...
    min egen dyrlæge har fri i morgen, så det bliver først på onsdag... så har jeg dagen i morgen til at sige farvel og forkæle ham lidt ekstra...

• #17   16. jun 2008 Uhh, det bliver hårdt at tage afsked, men det er til hans bedste at få fred nu.
    Jeg går ud fra, at de fleste dyrlæger i dag bruger en bedøvende sprøjte først. Men for en sikkerheds skyld så spørg dyrlægen inden.

• #18   16. jun 2008 min dyrlæge gør i hvert fald... så kan jeg sidde med ham... jeg vil være hos ham til det sidste...

• #19   16. jun 2008 Godt! Jeg nævnte det, fordi jeg desværre har oplevet at få aflivet syge katte, hvor dyrlægerne IKKE bedøvede først smiley og det ønsker jeg ikke for nogen - hverken katte eller katteejere.

De katte jeg har fået aflivet, hvor de først har fået en bedøvende sprøjte, er det gået så fint og stille med. Og det ønsker jeg for alle katte. Det er altid trist at tage afsked, men det bliver meget, meget lettere at bære, når det er gået fint og stille.

• #20   17. jun 2008 det er det nemlig... men min dyrlæge er så sød, forstående og hamrende dygtig til det hun laver, og når jeg flytter, håber jeg at kunne finde en lige så go dyrlæge derovre, hvis jeg kan få enkelte af mine dyr med...

• #21   17. jun 2008 er det Lotte? for hende er jeg os utroligt glad for selv..

• #22   17. jun 2008 j det er det nemlig smiley

kan jeg godt forstå... det tror jeg der er mange der er...

Kommentér på:
hun har aldrig haft killinger men...

Annonce