{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Feriepasning hjemme eller ude? {{forumTopicSubject}}

Vi skal på ferie i en uge og ved ikke om vi skal sende vores kat på et kattepensionat eller få en til at kigge til hende hver dag. Vi bor heldigvis i en opgang, hvor der er flere der dagligt kan se til vores lille kat, men en hel uge er også bare lang tid og vi ved derfor ikke om det er bedre at få hende passet på et kattepensionat.

Hvad tænker I er bedst? At være hjemme med mindre kontakt eller blive flyttet rundt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feriepasning hjemme eller ude?
  • #1   4. aug 2020 Hvis du har en kattepasser der med sikkerhed passer godt på katten, så synes jeg at du skal vælge at få den passet hjemme.
    Det bliver mine når jeg er på ferie og det går rigtigt godt.
    Mine stresser så meget i en pension, så de nægter at spise, så det er no-go her.


  • #2   4. aug 2020 der er meget forskel på hvordan katte tager det i pensionat
    har selv arbejdet på kv hvor vi havde en rigtig god pensionat. Med mange tilfredse kunde - og katte
    man skal se sig for når man skal ud og vælge pensionat. altså ikke noget med at snuppe den første. Men tag ud og besøg dem- gerne flere gange. undgå dem som ikke vil have at man kigger forbi.
    vores hører nu under minvenkatten i Odense, og kan helt sikkert anbefales - vi har kunder fra hele DK. For katten vil blive passet som var den blommen i et æg smiley
    alt kan laves - flere får daglig en besked/billede fra katten

    men hvis katten er en lidt mere reseveret kat, så er hjemmepasning en god ting. Men sørg for at du er 200 % sikke at folk faktisk også bruger tid på katten - og at det er nogen som vil passe på at den ikke kommer ud.
    sørg for at folk kommer min 2 gange om dagen - og bruger lidt tid sammen med katten. Også selvom at katten ikke gider at snakke med dem, så er det det er der er nogen i hjemmet

    Personligt så ville jeg nok vælge pensionat- men det er så fordi jeg har prøvet det. Men er så også kun interessert i det hvor jeg selv har været.
    men der er jo mere opsyn sådan et sted end der vil være hjemme med en "passer" som måske bare kigger forbi 2x10 min om dagen.


  • #3   5. aug 2020 Faktisk så lukkede min kattepasser Elvis ud ved en fejl!
    Det resulterede i, at han måtte bruge aftenen på at finde Elvis (der nød sin springtur) og i sin søgen efter katten røg han ned i et buskads og fik en fibersprængning!!!
    Da jeg snakkede med ham, bad jeg ham gå ind og så blev det for kedeligt for Elvis, så han ville ind smiley

    Kat og ejer skal kende kattepasseren rigtig godt smiley


  • #4   6. aug 2020 Tusind tak. Vi bor i en opgang hvor vi hjælper hinanden så det er muligt jeg kan få flere til ar kigge til hende - hun er ikke bange for fremmede, men er nok mere bange for fremmede dyr end mennesker. Vi har ikke bil så hvis hun skal på pensionat skal det være tæt på København - nogle gode bud?

Kommentér på:
Feriepasning hjemme eller ude?

Annonce