Opdatering på Mia Maya's mave {{forumTopicSubject}}
Min mor har altid sagt at jeg er stædig og det er i hvert fald ikke en dårlig ting, hvilket viste sig igår... Jeg skrev herinde at jeg var bekymret for om der skulle være noget med arret efter hun var blevet steriliseret og dagen efter så jeg at det væskede og blødte en smule..
Jeg ringede til hende fra Internatet, fordi jeg ville vide hvornår hun var blevet steriliseret og om det kunne være det. Hun sagde at hun bestemt ikke synes at der var noget galt da jeg hentede hende på internatet i fredags og at jeg nok bare var en pylret mor...
Jeg valgte alligevel at tage til dyrlægen med hende idag og han sagde at der var gået betændelse i det og sterilisationen(staves?) var sjusket lavet(hvilket øretatoveringen også var) Så imorgen ringer jeg til internatet og fortæller hende det...
Synes det er for dårligt at man ikke bliver bakket op, når man har hentet den ved et internat. Men nu har vi fået noget penicillin og hvis det ikke hjælper, skal vi komme med hende igen og så vil han lave det om...
Hov det blev lidt langt, sorry...
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 212
Lige nu har jeg ikke lyst til at snakke med hende fra internatet, fordi hun ikke behandlede mig pænt, men jeg ringer til hende imorgen og siger hvad dyrlægen sagde til mig... Jeg er bare rigtig glad for at jeg valgte at gå til egen dyrlæge, fremfor deres...
Opdatering på Mia Maya's mave