806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Mad til 4uger gamle killinger Mad til 4uger gamle killinger

Hej.. Har lige nogle spørgsmål ..
Vi gav for første gang igår vores killinger mad.. De fik torskerogn blandet med noget vand så det var grødet..

De kunne ikk finde ud af at spise i starten.. men de lærte hurtigt.. MEN den største af dem, er ikk helt med endnu, den sluger nærmest maden, og det ligner det er ved at kvæles i det nogle gange .. Og den vil ikk have de andre får mad.. For den skal have det hele ..

Noget vi gør forkert, eller kan gøre ??

Og hvor meget skal de have om dagen, og hvor mange gange.. Moderen giver dem stadig mælk .. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad til 4uger gamle killinger
  • #1   18. jun 2008 hehe det er vist meget normalt.... den store er bare lidt grådig.. de kan godt ligge der og sprutte og væse de små banditter hehe fordi de ikke vil ha de andre skal ha noget...

• #2   18. jun 2008 okay hehe ..

Men hvor meget skal de have om dagen.. og hvor lille/stor skal portionen være?

• #3   18. jun 2008 Ja ved hun også gerne vil være med.. er bare bange for at jeg giver dem for meget?? ,, giver dem kun 1 gang om dagen fordi moderen stadig os giver dem mælk.. men er bange for at hvis jeg ikk fjerner maden efter lidt tid, så spiser de til de kaster op?

• #4   18. jun 2008 Okay tak lis .. dine råd er altid så gode hehe ..

Det vil jeg så prøve nu .. tænkte på.. har aldrig købt gedemælk før.. så kan man bare købe det i alle supermarkeder??

Kommentér på:
Mad til 4uger gamle killinger

Annonce