{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

farver på killinger?.. {{forumTopicSubject}}

Tænker på.. hvor stor chancen for at Lilo's killinger bliver sorte?

Min far har den overbevisning at sorte killinger ikke er til at komme af med.. smiley

Så hvis der kommer sorte i vores kuld vil han hellere skille sig af med dem inden de når at leve. dog beholde en killing for lilo's skyld.

Men hvor stor chance er der for det?.. faderen er ikke kendt.

Hun får nok kun 2-3 killinger. men det ville være skidt at stå med 2 12 ugers killinger, og ikke kunne komme af med dem. `Vii har allerede fået afsat en. Men chancen for 1 - 2 killinger mere som ikke er afsat er der jo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farver på killinger?..
  • #1   17. jun 2008 Min kat er kulsort.. Og den fik ikke en eneste sort killing .. smiley se evt. fotoalbum . smiley

  • #2   17. jun 2008 Mynte.. i følge min far.. Ja. men jeg sagde til ham om jeg så skulle flaske dem op.. så ville jeg gøre det.
    så min plan er der ingen killinger som skal aflives.

    Lilo er sort brun .. meget meget mørkebrun med stiber. og underpelsen virker grå..


  • #3   17. jun 2008 Men dyrlægen kunne kun mærke 2 killinger og hun er ca. 4-5 uger henne nu. Han sagde det nok kunne være det gemte sig en. men jeg skulle ikke regne med flere en 2-3 smiley

  • #4   17. jun 2008 Jamen min er også mørkebrun om sommeren .. så ikk helt kulsort om sommeren heh ..

  • #6   17. jun 2008 Da jeg skulle købe mig en killing, kiggede jeg på en masse.. Og blev helt forelsket i den jeg har, og den er sort.. så kan ikk se hvorfor i ikke skulle kunne komme af med dem..

  • #7   17. jun 2008 Jannie. Det er en forstilling han har. . og han vil ikke have sorte killinger. Fordi han mener de ikke er til at komme af med. Men som sagt. Vil hellere end gerne flaske en killing op end at få den aflivet pga dens farve smiley

  • #8   18. jun 2008 Jeg har da lige fået/købt en sort killing idag (: Kuld sort .
    Bare kig mit fotoalbum


  • #9   18. jun 2008 Det er simpelthen for primitivt at aflive killinger pga deres farve,det gør man bare ikke !!!!!!!!!
    Og man lader slet ikke en killing vokse op som enebarn,hvis der er flere i kuldet,for så lad dog min. 2 vokse op sammen.
    Her er afgjort et menneske som IKKE burde have kat :-(((( !!!!!!!!!!!


  • #10   18. jun 2008 Hanne N, Jeg trykker på ENIG-knappen smiley

  • #11   18. jun 2008 kan se i din profil at du bor med din mor, og at du er 18 år. Dine katte bor vel hos dig så? Og du betaler vel selv udgifterne til kattene samtidig?
    For hvis ja til alle, så kan jeg slet ikke se hvad din far har og skulle have sagt. Han har ingen bemyndigelser over dig siden du er 18 og ikk bor hos ham.


  • #12   18. jun 2008 Jeanette Lige pt bor mine katte hos min far. pga min bolig situation..

    Mega og Hanne.. Jeg er også imod det. og har sagt til min far har han sagt a må han også sige b. Han lod hende løbe ud da hun var i løb. selv om jeg bedte om ikke at lade hende komme ud..

    Han har bare sit eget syn på katte og dyr i det heletaget..


  • #13   18. jun 2008 Desuden.. hvorfor skulle han ikke have dyr?.. i forhold til mange andre har vores dyr det som blommen i et æg.. De mangler ihvertfald intet.

  • #14   18. jun 2008 Lad os håbe ingen af killingerne bliver sorte....

    BBFL - Garanteret din far bliver blød i knæerne, når først killingerne er kommet til verdenen... Så det bare er tomme og dumme trusler...


  • #15   19. jun 2008 BBFL

    killingernes farve afhænger jo til dels af, hvad din egen kat bærer af farvemuligheder samt hvad farve farmissen har.
    Er hankatten rød, kan der komme sort (evt blå) hankatte og tortie hunkatte. Da din hunkat ikke har mønster, kan hun heller ikke give dette videre til killingerne, men hvis hankatten har mønster, så kan killingerne også få det.
    Er hankatten sort/blå kan der kun komme sorte/blå killinger - og igen med/uden mønster afhængig af hankatten.

    Jeg håber sandelig, at du kan tale din far til fornuft. Både af de aflives humant, men ikke mindst at der minimum efterlades to, som kan vokse op sammen.

    Mvn Christina


Kommentér på:
farver på killinger?..

Annonce