{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

hjemme fra dyrlægen (Freya - influenza {{forumTopicSubject}}

så er jeg kommet hjem fra dyrlægen... eller rettere har været det i et stk tid... men nu har jeg tid til at skrive ved computeren.

han har fået en chance til, og nu har han fået noget mod de hudmider, der gør at han har tabt pelsen på halvdelen af halsen, han har fået endnu en pencilinkur, for han har også fået en lille smule lungebetændelse.
jeg har fået nogle piller han skal have, og så har jeg fået noget kløestillende shampoo, som han skal vaskes med to gange i denne uge, to gange i næste uge, og i to uger derefter skal han vaskes en gang om ugen med det...

nu håber jeg virkelig at det hjælper og at han bliver rask denne gang, for han er virkelig så livsglad, så det eneste der gør, at man kan mærke på ham, at han er syg er, at hans næse løber, hans vejrtrækning kan høres, og at han nyser...

min dyrlæge sagde, at hun ikke ville have det godt med at aflive en så livsglad kat. jeg sagde nemlig til hende, at hun måtte tage beskutningen. jeg kunne ikke selv. vil jo helst have at han bliver rask.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemme fra dyrlægen (Freya - influenza
Kommentér på:
hjemme fra dyrlægen (Freya - influenza

Annonce