19. feb 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
hjemme fra dyrlægen (Freya - influenza {{forumTopicSubject}}
så er jeg kommet hjem fra dyrlægen... eller rettere har været det i et stk tid... men nu har jeg tid til at skrive ved computeren.
han har fået en chance til, og nu har han fået noget mod de hudmider, der gør at han har tabt pelsen på halvdelen af halsen, han har fået endnu en pencilinkur, for han har også fået en lille smule lungebetændelse.
jeg har fået nogle piller han skal have, og så har jeg fået noget kløestillende shampoo, som han skal vaskes med to gange i denne uge, to gange i næste uge, og i to uger derefter skal han vaskes en gang om ugen med det...
nu håber jeg virkelig at det hjælper og at han bliver rask denne gang, for han er virkelig så livsglad, så det eneste der gør, at man kan mærke på ham, at han er syg er, at hans næse løber, hans vejrtrækning kan høres, og at han nyser...
min dyrlæge sagde, at hun ikke ville have det godt med at aflive en så livsglad kat. jeg sagde nemlig til hende, at hun måtte tage beskutningen. jeg kunne ikke selv. vil jo helst have at han bliver rask.
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 57 Svar: 190
Dejligt han får en chance til!
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Jeg ville nok have anbefalet, at han i stedet for vask fik en indsprøjtning med Dectomax. Man kan også bruge Ivomec, men det svier.
Det dræber både indvolldsorm, lus, øremider, lopper og andre parasitter.
Gives igen efter 14 dage.
Ring og spørg din dyrlæge, om det ikke vil være bedre.
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
og så når han skal i bad, så bliver der tændt op i kakkelovnen så her er varmt...
og han bliver tørt i et håndklæde der kommer en tur i tørretumpleren mens jeg vasker ham...
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
jeg håber virkelig også at han bliver raske denne gang...
nu har jeg kæmpet så meget for ham...
og jeg er glad for at han har fået en chance til... han er bare så kælen i aften... som sædvanlig
hjemme fra dyrlægen (Freya - influenza