652 visninger
|
Oprettet:
Racen Ragdoll {{forumTopicSubject}}
Ih jeg har forelsket mig i Ragdoll racen, synes de er sindsygt smukke - og temperament mæssigt er de vist ikke meget forskellig fra maine coon - som jeg jo er stortilbeder af
Er racen sjælden i dk?
Synes kun jeg kan finde få katterier, og stort set ingen til salg (ikke at jeg vil have en her og nu, men er vældig interesseret i at få mere viden om racen)
Fortæl fortæl
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
Der er dog flere killinger til salg i øjebikket...
http://www.killingelisten.dk/viskuld/viskuld.php?race=ragdoll&ems=rag
Samt en håndfuld opdrættere..
http://www.killingelisten.dk/viskuld/liste/visopd.php?ems=rag&race=ragdoll
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 104
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Katte: 6 Emner: 26 Svar: 808
Ragdoll er meget forskellig fra MCO, når vi taler om temperament
Hilsen en kommende Ragdoll opdrætter
jan 2008
Okay det troede jeg bare ikke
Men vil da fluks igang med at suge viden til mig om racen, manden min siger godt nok at jeg kan glemme det, meeeen lad os nu se..
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
Jeg er opdrætter af racen Ragdoll....
Min hjemmeside er www.vandoll.dk
Jeg venter killinger omkring 31 juli og du skal være velkommen til også og komme og kigge på min (pt) ene Ragdoll....
jan 2008
Uhh du har nogle smukke katte - glæder mig godt nok til at se resultatet af den parring, 2 smukke katte
Jeg læste også den spændende del om ragdollens oprindelse, sind og udseende, og er ret sikker på at sådan en ville passe ind her - nu er næstved godt nok langt væk, men vi har da familie på Sjælland, så det kan godt være at jeg tager imod dit fine tilbud - kræver dog lidt bearbejdelse af manden i første omgang *G*
sep 2006
Lige pt. har jeg som sagt kun min hunkat Celinea og så håber jeg jo på en beholder fra hendes kuld....
så har jeg bestilt en brun Bicolour og ja så må vi se hvad det næste bliver...
jan 2008
Altså hvis det nu går helt skidt, så kan vi bytte - en mand for en killing *GG*
ej - jeg kunne virkelig godt tænke mig at opleve racen i levende live
sep 2006
Og kan være killingerne er så søde så jeg slet ikke vil af med dem... haha
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Svar: 157
Det kan godt være, at Næstved er "langt væk", men det er guld værd at køre land og rige rundt for at finde den helt rigtige killing - og ikke mindst den helt rigtige opdrætter for dig at købe killingen af! De timer og brændstof du bruger, kan du få tifold igen i mange situationer, så investér en god mængde tid på at finde det rette sted og besøg gerne flere forskellige opdræt. Man forestiller sig ikke forskellene, før man har oplevet dem, og det kan være små ting, der gør forskellen for netop dig ;o)
Mvh Christina
Og hej Glenn. Hyggeligt at møde dig her også :o)
jan 2008
I nat har jeg så drømt om ragolls i rå mængder, og vil bare så gerne opleve misserne - det måtte min stakkels trætte mand så lægge øre til da han kom hjem fra nat arbejdet og egentlig bare ville i sin seng *GG*
Racen Ragdoll