Qilac er væk :( {{forumTopicSubject}}
Tirsdag d. 16 Juni smuttede Qilac ud af døren uden nogen opdagede det, min mor var på vej ud efter post og forbi hende han smuttede. Han var så løbet ind til vores nabo og have siddet og blevet nusset, og efter et stykke tid havde de sat ham ud foran men han blev ved med at løbe tilbage (underligt nok han bor jo er). Men fordi han løb med tilbage tog de ham og gik hvad 100-200 meter væk satte ham af og LØB væk, efter vi havde talt med dem sagde de godt nok at de faktisk godt viste det var vores kat.. (HVAD!!!!) kan godt være det bare er mig men syntes da godt de lige kunne have været gået ind eller hvertfald lade være med at sætte ham af så langt væk.. hmm
Når men vi har været ude at dele sedler ud i alle folks postkasser, vi har sat sedler op i området, og nede i byen. For ca. 20 minutter siden ringer en og siger han havde set Qilac klokken 03:00 i nat ude på vores parkeringsplads. Okay jeg går jo så lige en af mine rundter og kigger men ingenting.. Er det bare mig der i min forvirring over at han er væk undre mig over hvorfor han ikke bliver samlet op??? Er bare så ulykkelig over at han er løbet ud...
:( vi håber virkelig at finde ham igen.. Han er jo trodsalt kun 14 uger....!!
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 114 Svar: 573
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
men du har vel bedt dem om at KOMME med ham, hvis han dukker op hos dem igen.
Krydser fingre for snarlig hjemkomst!
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Håber du snart finder ham... Det er bedst at banke på hos dem i nærheden give dit mobil nummer og vise dem billedet af missen... Sig de skal ringe med det samme de ser han og holde øje med ham....
Du skal søge når det er blevet sent for ellers gemmer han sig...
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 114 Svar: 573
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Har du også efterlyst ham på de lokale dyrehospitaler ?
Og på katte registret og dyrenes beskyttelse ?
Håber du snart finder ham igen.... da .-)
Qilac er væk :(