{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

hvor langt kan han gå? {{forumTopicSubject}}

Ja min 14 uger gamle maine coon killing er løbet væk og jeg har gjort alt for at finde ham. Nu høre jeg nogen sige han i går eftermiddags var nede ved centeret som ligger 1-2 kilometer fra hvor vi bor. Og en mand der sagde han havde set ham i nat klokken 03.00 ude ved vores parkeringsplads kan begge dele være rigtigt??

Jeg er simpelthen helt færdig.. Savner ham rigtig meget..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• ph loftlampe virker ikke 550 kr.
  • Servicering af Husqvarna R216 M/94C 1.130 kr.
  • Instalation of skirting board(fodpanel) in one room 1.800 kr.
  • Beskåret æbletræ 1.500 kr.
  • Montering 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor langt kan han gå?
  • #1   19. jun 2008 Jeg vil lige sige han aldrig har været ude før.. Han har været holdt inde...

• #2   19. jun 2008 En kat kan sagtens strejfe mange kilometer om natten..

men en lille hankilling? Det lyder mystisk hvis han skulle gå så langt smiley

• #3   19. jun 2008 Det kan jo være, at nogle børn har haft ham taget med og så sat ham igen.

Når din nabo, som er et voksent menneske, kan finde på at bære ham langt væk og så løbe fra ham, er det ikke noget at sige til, at børn måske kan gøre noget tilsvarende.
    Det med naboen kan jeg altså ikke glemme smiley

Det er vel heller ikke sikkert, de taler om den samme killing.

• #4   19. jun 2008 Ja jeg ved det ikke.... Og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg håber at hvis der er flere der ser ham at de tager ham ind. For selvom de sagde de havde set ham spurter jeg jo ud, men han er jo væk... Han står jo ikke stille.... Men de sagde han havde været inde ved pizzeriaet nogen gange så nu er min mor og hendes mand taget ned for at høre dem..

• #5   19. jun 2008 Ja jeg er også ret skuffet over det med naboen, eller rettere sur. Hvis de ikke havde båret ham langt væk havde vi måske ikke skulle lede så meget..

Nu venter jeg på de har snakket med dem nede i det der pizza sted om det var ham...

• #6   19. jun 2008 Stadig ingen Qilac.....

Vi begynder alle at tvivle på om vi får ham hjem igen.... Svært ikke at vide hvor han er eller om nogen har taget ham med hjem for at beholde ham - eller om han er et sted hvor der ikke er opslag - eller sidst om han bare render rundt derude...

Hvor lang tid kan sådan en killing klare sig alene i det fri ?

• #7   19. jun 2008 Jamen vi har sat sedler op, og vi har lagt noget der ligner 350 sedler i folks postkasser her i området, vi har været nede i byen og sætte sedler op, kontaktet dyrlægen.

Nej han er ikke mærket det nåede vi ikke.. smiley :(

Der er billede og dusør på sedlen..

• #8   19. jun 2008 Det er også en god idé at tale med kvarterets børn og udlove en dusør til den, der finder ham.
    Børn færdes meget ude i denne tid og ser tit meget mere end de voksne gør.

• #9   19. jun 2008 Jeg tror ikke der der er en her i kvarteret der ikke ved at vi mangler vores kat

• #10   19. jun 2008 Hvilket kattehjem skal jeg prøve?? Nu bor jeg selv i Nivå..

Kommentér på:
hvor langt kan han gå?

Annonce