336 visninger
|
Oprettet:
Stadig ingen Qilac {{forumTopicSubject}}
Vi har intet nyt og vores charmerende han killing (maine coon). Vi frygter lidt at der måske er en som har taget ham ind for at beholde ham, for alle i området VED vi mangler vores kat, vi har også haft beboere som ringer og høre om vi har fundet ham, og de siger de kigger når de er ude at gå, så det er jo meget godt. Men er også bange for at han bare vandre rundt. Er virkelig Ulykkelig over at han er blevet ved, syntes vi passede så godt på...
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 114 Svar: 573
(beklager stavefejl )
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
du har ihvertfald gjort alt hvad du kan for at finde ham, så nu må vi håbe der er nogen der finder ham og bringer ham hjem til jer.
mar 2008
Ja det føler jeg hvertfald efterhånden at jeg har gjort. Jeg håber også sådan at han kommer hjem.. Og det gør hele familien,
mar 2008
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Det var, så vidt jeg husker, 200 m. væk fra, hvor I bor.
Er det beboet område? Hvis ja, så stem også dørklokker og aflever sedler der også. Er det mere øde, så prøv at forestille jer, hvor han kunne tænkes at gemme sig. Husk at tage stærktduftende mad med.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg synes Megas råd om at naboen (snarest!!!!) viser jer det præcise sted hvor de "dumpede" ham, er super.
Du har vist både været ude med sedler og ringet til internater osv. Prøv også at ringe til de lokale dyrlæger .. måske nogen indleverer ham der.
Jeg tror, at sen aften og om natten er et godt tidspunkt at lede på.
Spørg også naboer, om de vil lade dig kigge ind i deres skure og andre steder han kan være blevet lukket inde.
Hvis I ikke snart finder ham, skal I måske holde øje med, om han bliver sat til salg i Blå Avis el.lign. ... (man ved sgu aldrig nu om dage) ...
Jeg håber og krydser fingre for snarlig godt nyt!
Stadig ingen Qilac