717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

markedssider markedssider

jeg leder efter ny killing..evt killinger-det har vi ik helt besluttet, om det skal være én eller to.......

vi har i forvejen to kastrat hankatte på 7 og 9år, så jeg tør ik vove pelsen med at købe voksne internatkatte selvom jeg synes de fortjener en chance mere i livet....og staldkatte søger vi bestemt ikke..........men hvor kan jeg søge udover KG og DBA?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  markedssider
  • #2   26. jun 2008 det vil jeg da gøre...taak :o)

• #3   26. jun 2008 Jeg har da killinger ... :-))
    http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=6935

• #4   26. jun 2008 Loise E - Man køber da ikke levende dyr over en internetauktion???

Maria A - Har du gjort op med dig selv, om det er en racekat, blanding eller almindelig huskat, du gerne vil have??

Hvis du godt kunne tænke dig en racekat, vil jeg anbefale, at du prøver at tage på et par udstillinger og se de forskellige racer samt spørge udstillerne til deres temparament og generelle behov. Således vil du kunne danne dig et overblik over, hvilken racekat der passer bedst efter dit temperament...

Der findes også en masse lækre blandinger rundt omkring. Her synes jeg KG, DBA m.v. godt kan bruges og er de bedste alternativer.

Mit bedste råd vil være at du ikke køber det første og bedste du ser. Køb en kat et sted fra, hvor du tillid til de mennesker, der sælger katten samt fra omgivelser, hvor forholdene er i orden og ejerne yder den omsorg som kattene har behov for. Således får killingerne den bedste ballast med sig hjemmefra, hvilket du senere vil sætte pris på.

Ang. køb af en eller to katte. Umiddelbart vil jeg mene, at det ikke er nødvendigt at købe to killinger. Vil dog anbefale det grundet alderen på dine to andre katte. Killinger og ungkatte har godt af, at have en legeven i egen alder til at få afløb for de værste energiudladninger... c";)

Ønsker dig held og lykke med din søgen og håber du finder en eller to små banditter, du kan give et godt hjem og gøre dig rig på en masse gode og sjove oplevelser...

• #5   26. jun 2008 hittekilling.dk Der kan du få en neutraliseret killing for 800 kr..

• #6   26. jun 2008 www.hittekilling.dk så burde linket virke *g*

• #7   26. jun 2008 der er også mange her inde der har killinger, og hvis du går ind på en hjemmeside f.eks herfra så er der tit link til andre sider osv osv.

jeg har også killinger nu :o)

• #8   26. jun 2008 Louise E - Synes bare ikke en internetauktion over levende dyr, som man vel at mærke skal have og får et personligt forhold til fremmer kattens interesser...

Der bliver jo skabt kontakt mellem køber og sælger efter salget er foretaget??

En køber aner jo ikke hvilke mennesker, der køber katten, og sælger kender ikke til de omgivelser som katten lever under...

Personligt har jeg det som køber bedst med at vide, hvilke ejer katten har og hvilke omgivelser den lever under. Ville også tro at man som sælger har det bedst med at kende de nye ejere til katten, således man kan give katten et godt hjem...

En internetauktion fjerner efter min mening noget af fokus fra dette forhold. Det kommer mere til at handle om et salg på bekostning af kattens ve og vel... Men det kan godt være det bare er mig, der føler sådan...

Ellers et udemærket emne til en ny tråd... c";)

• #9   26. jun 2008 Maria A,
    Dyreinternater og kattehjem har også killinger.

• #10   26. jun 2008 tak for alle svarene i denne tråd........

og især tak til dig Glenn...jeg var nemli selv ret meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle skaffe en eller to killinger...men det bliver altså til to :o)

udseende er ikke så vigtigt for mig..køn og opvækst vejer tungere.....men jeg har fået god kontakt til en opdrætter af MC i jylland, som jeg vil besøge engang i næste måned...så må vi se om det er noget.....langhårskatte har altid facineret mig...synes bare priserne er uhyrlige for dem... :o)

• #11   26. jun 2008 Glenn P - sælger SKAL jo ikke sælge til den der byder højst, de har ret til at sige nej til køber..

Kommentér på:
markedssider

Annonce