{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Farvel skønne Luna {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede i går aftes klokken 23 min elskede kat Luna. Min far var ude for at lufte vores lille hund da Luna får øje på dem og krydser vejen for at komme over at hilse.
I samme øjeblik kommer en bil og rammer hende.
Hun var i live men var meget hård kvæstet og led forfærdeligt og der var ikke noget vi kunne gøre for hende, kun give hende fred.
Luna er blevet begravet under et smukt træ i vores have hvor hun ligger sammen med vores gamle hund og hendes bror Pan.

Luna du skulle herfra alt for tidligt.
Nogle må have savnet dig i himmelen for selv da du var nyfødt måtte vi kæmpe for at beholde dig. Du kunne ikke die hos din mor, dine brødre møvede dig væk og du var så lille og havde ikke kræfter til at kæmpe. Derfor blev du vores lille flaskebaby. Hver nat sad jeg med dig og gav dig sutteflaske i måneskinnet, deraf fik du navnet Luna.

Jeg kan huske dit vræl når du så mig komme gående med din sutteflaske, du var så bedårende!
Du har været en stor del af familien. Du elskede at nusse og var så salig når du kunne få nogen til at nusse dig under hagen.

Jeg kan slet ikke forstå at jeg skulle miste dig nu, du var en så stor glæde i mit liv og nu er du væk, det er slet ikke til at fatte. Du fortjente ikke at komme herfra på den måde, det er det jeg har aller sværest ved at acceptere!

Jeg savner dig og jeg vil aldrig glemme dig min lille flaskebaby. Du blev bare 5 år.

Jeg ville ønske at jeg kunne få sagt et par ord til den kolde mand som kørte dig ned og ikke engang havde anstændighed til at stoppe for at se til dig.

Luna hvil i fred min fantastiske smukke dejlige kat. Du er i vores hjerter.






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel skønne Luna
  • #1   28. jun 2008 Pyh, snøft altså smiley
    Hvor forfærdeligt og tragisk at det skete på den måde - at hun løb din far i møde for at hilse....
    Trøst findes ikke, men jeg sender alligevel mange medfølende tanker til dig og din familie.


  • #2   28. jun 2008 Mange tak. Det er et stort savn at være efterladt med=(
    Hendes bror savner hende også rigtig meget. Han har tidligt i morges lagt sig i bunden af klædeskabet og har slet ikke været ude endnu. Det er tydeligt at han ved hun er væk=(


  • #3   28. jun 2008 Åh det gjorde ondt at læse dette. Hvor er det trist, at du skulle miste hende på den måde. Trøsteknus

  • #4   28. jun 2008 Der findes "sørgelige" film jeg ikke kan tude til, men at læse dette her fik mig virkelig til at vræle.....
    Hvor er det uretfærdigt at livet skulle ende sådan for <b>Luna</b>!
    Jeg har et nummer til en meget dygtig tømrer, som er god til at lave indhegninger til katte..... Det ville måske være en mulighed, så <b>Luna</b>´s bror ikke lider samme skæbne en dag? Og så kan han stadig komme udendørs, men ikke ud til vejen.
    Sender mine dybeste kondolancer jeres vej. R. I. P. <b>Luna</b>!
    http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html - <b>med musik til</b>.

    Potetrøstekrammer herfra.


  • #5   28. jun 2008 Det gør bare ondt i ens "kattehjerte" når man læser sådan noget, som det her ..
    R.I.P Luna ' må du have det godt, hvorend du er .


Kommentér på:
Farvel skønne Luna

Annonce