{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang fødsels
  • #1   29. jun 2008 Det ville jeg gøre.

• #3   29. jun 2008 men den har flyttet dem ind i en hule der er i et kradsetræ, og der gider ejeren ikke ha de skal ligge inde.
    er hun nødt til at lade dem ligger der eller hvordan?

• #4   29. jun 2008 Synes hun skal give dem lov til at ligge derinde, missemor finder det sted hun mener er mest trygt for hendes børn. Så jeg synes det ville være det mest kloge at gøre, så der ikke opstår stress for både mor og børn, samt at hun glemmer at forsørge de andre, hvis hun stikker af med kun en killing

• #5   29. jun 2008 Katte vil helst have deres killinger i overdækkede mørke kasser, der står i et roligt hjørne uden for megen trafik, og uden at der pilles for meget ved killingerne. Så foreslå din veninde at give katten enten en stor transportkasse med et tæppe over eller en flyttekasse med et hul i den ene langside.

• #6   29. jun 2008 hvis katten går fra en killing kan det betyde at den er syg.. Jeg ved ikke om det kan være tilfældet med flere killinger.. Men kunne det være en begrundelse??

• #7   29. jun 2008 troed også den måske var syg men moren bliver hos den, og den virker fin nok ligesom de andre killinger. men har sagt at hun kan ligge de andre hen til der hvor moren er indtil hun får købt en kasse de kan være i

• #8   29. jun 2008 ok har sagt at indtil hun finder en kasse skal hun lade misse mor bestemme hvor hun vil have killingerne til at være :o)

• #10   29. jun 2008 det er ikke den ene som jeg vil mistænke for at være syg. Det er de andre.. For hvis hun bevist forlader de resternde killinger uden at vise dem NOGEN opmærksomhed, så ville jeg nok lige tage forbi dyrelægen, da det ikke er alle sygdomme der kan ses... Men hvis hun engang imellem viser de (mange) killinger hun efterlader opmærksomhed så er det nok bare ejeren forstyrrer hende i at flyttte dem alle..

Men ellers er det godt at der bliver lavet en ny kasse..

• #11   29. jun 2008 hun kigger også til de andre men hun lagde den anden killing væk og lå med den lidt.

kunne ikke selv hjælpe for min gjorde ik såda, da hun fødte, jeg tog bare den første fødte og lagde ind i fødekassen (hun fødte under sengen) og så gik hun der ind og fødte resten, nu har hun fået en ny kasse men hun har ikke haft prøvet at flytte dem.
    så anede ikke hvad jeg skulle sige til hende nemlig

• #12   29. jun 2008 Min kat gjorde det også da hun havde født (eller hun gjorde det er par dage efter), hun flyttede den ene killing og lagde sig med den, og jeg flyttede simpelthen de andre med og der ligger hun endnu sammen med dem smiley

• #13   29. jun 2008 camilla: ok tak det håber jeg så virker for hendes også :o)

Kommentér på:
spørgsmål ang fødsels

Annonce